۰
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۰

تشدید مجازات مجرمین اصلاح ناپذیر

معاون اول قوه قضائيه در خصوص ارتكاب دوباره اعمال مجرمانه از سوي برخي زندانيان امنيتي در زمان تحمل دوران محكوميت خود گفت: اشخاصي که در زندان جرايم خود را تکرار مي‌کنند، از سوي دستگاه قضا براي آنها تشديد مجازات اعمال خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي با بيان اينکه اهداف زندان در راستاي اصلاح و بازنگري زنداني است اظهار داشت: اعمال حبس براي زندانيان به منظور تاديب و اصلاح پذيري آنها بوده که در صورت ابراز اين امر مورد عفو و بخشش از سوي دستگاه قضا قرار خواهند گرفت.

وي تصريح کرد: اشخاصي که در زندان جرايم خود را تکرار مي‌کنند، از سوي دستگاه قضا براي آنها تشديد مجازات اعمال خواهد شد.

حجت الاسلام رئيسي با بيان اينکه نقد سازنده موجب پيشرفت دستگاهها و سازمان‌ها خواهد شد افزود: نقد سازنده و منصفانه رسانه‌ها از يک دستگاه و سازمان با رعايت چهارچوب قانون مي‌توانند به اصلاح و بازنگري آنها کمک شاياني داشته باشد.

وي با اشاره به عملکرد رسانه‌ها که پل ارتباطي ميان دستگاهها و اقشار جامعه محسوب مي‌شود ادامه داد: رسانه‌ها پل ارتباطي براي انتقال اخبار ميان اقشار جامعه و دستگاهها به شمار مي‌آيند که مي‌توانند در پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران موثر واقع شوند.

معاون اول قوه قضاييه در پايان خاطرنشان کرد: زنداني علاوه بر مدت حبسي که بر طبق قانون براي عمل مرتکب شده خود بايد بگذراند در صورت اصلاح ناپذيري، مجازات تشديد شده را نيز بايد متحمل شود.

 
کد مطلب: 6025
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *