۰
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۱

بازنگری ۵۰۰ برنامه درسی دانشگاه آزاد

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تدوین ۱۰۰ برنامه درسی جدید و بازنگری۵۰۰ برنامه درسی قدیمی در این دانشگاه در سال ۹۱ خبر داد.
فارس: مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تدوین ۱۰۰ برنامه درسی جدید و بازنگری۵۰۰ برنامه درسی قدیمی در این دانشگاه در سال ۹۱ خبر داد.

مهدی گیوریان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع معاونان آموزشی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در واحد ساری به تشریح برنامه‌ها و اقدامات دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

وی گفت: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی دانشگاه با توجه به برنامه‌های توسعه کیفی دانشگاه ماموریت و وظایف جدید را عهده‌دار شده است و ماموریت اصلی این دفتر برنامه‌ریزی درسی و آموزشی و تامین منابع آموزشی دانشگاه است.

گیوریان بازنگری برنامه‌های درسی موجود، تدوین برنامه‌های درسی جدید، تدوین سرفصل‌های دوره‌های آموزشی، کوتاه‌مدت تخصصی و تامین منابع درسی و آموزشی مورد نیاز را مهمترین وظایف این دفتر اعلام کرد و افزود: به منظور تحقق این اهداف مهم شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی در واحدها و شورای تامین منابع آموزشی و کمیته‌های تخصصی برنامه‌های درسی در سازمان مرکزی تشکیل خواهد شد.

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کرد: در سال ۹۱ تعداد ۱۰۰ برنامه درسی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی تدوین و ۵۰۰ برنامه درسی قدیمی بازنگری خواهد شد.

وی افزود: به منظور دستیابی به این اهداف مهم در سال ۹۱ تعداد ۲۰۰ دوره آموزشی کوتاه‌مدت تخصصی پیش‌بینی شده است. 
 
کد مطلب: 6145
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *