۲
جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

هر جا سخن از دلداری است...+عکس

محمدحسین روانبخش
هر جا سخن از دلداری است...+عکس
شیمون پرز مرد. بعد از این خبر، این هم گفته شد که وی در زندگی اش گاهی نقش «هویج» را هم ایفا می کرده است. خوب، خیلی ها هم تعجب کردند؛ پیرمرد 93 ساله و ایفای این نقش زیر پوستی؟! می گویند دود از کنده بلند می شود ولی دیگر توقع این اندازه دود از کنده ای به آن قدمت نمی رفت؛ با این حال باید پذیرفت وقتی این موضوع در یک بخش خبری اعلام می شود و استاد حیاتی این خبر را می خواند ، حتما درست است و باید پذیرفت!
مراسم خاکسپاری پرز در سرزمین های اشغالی برگزار شد. دقیقا مثل اینکه هویجی که روزگاری از خاک بیرون کشیده شده، دوباره در خاک جاسازی شود. همه ایستاده بودند و مشغول تماشای این مراسم عجیب بودند که محمود وارد شد ... محمود عباس وارد شد و صاف به طرف همسر شیمون پرز رفت. هر جا سخن از دلداری است، پای یک محمود در میان است. این بار وظیفه سفت و محکم دلداری دادن همسر پرز به عهده محمود عباس بود که به خوبی از عهده این کار برآمد ولی نتوانست رکورد قبلی را بشکند. وی همزمان با دلداری، با شرمی قابل ستایش از طرف پرسید: این حرفهایی که توی اخبار درباره شیمون می زنند، راست است؟! همسر شیمون پرز پاسخ نداد و فقط آه کشید!
در ونزوئلا، مردم به خیابانها ریختند و علیه محمود عباس شعار دادند و او را متهم به «تقلید کاری » کردند. مردم خشمگین شعار می دادند : تقلید کار میمونه، تقلید کار میمونه! اما مادر هوگو چاوز با ارسال پیامی مردم را دعوت به آرامش کرد و از آنها خواست به خاطر آرامش روح هوگو به خانه هایشان برگردند. مردم گفتند : نخیر، ما نمی گذاریم خاطرات ما را خراب کنند، مگه ما هویجیم؟! هویج مرد! ... مادر چاوز هم دیگر چیزی نگفت و فقط آه کشید!
کد مطلب: 61517
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *