۰
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۶

آصفری:کانادا به دلیل وضعیت اقتصادی نامناسب سفارت خود را تعطيل كرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه طرح تحریم جدید ضد تهران نمی‌تواند به مرحله اجرا برسد، گفت: درخواست لندن از اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های بیشتر ضد تهران راه به جایی نمی‌برد.
محمدحسن آصفری درباره درخواست لندن از اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های بیشتر ضد ایران، گفت: تحریم جدید ضد تهران قابلیت اجرا ندارد.

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه انگلیس از دیرباز با ملت‌های مسلمان و آزادی بخش مشکل داشت، افزود: تلاش لندن برای تحریم بیشتر ایران به این دلیل است که انگلیس ایران را مقابل منافع خود می‌داند.

وی با بیان اینکه سیاست ضد استکباری ایران اسلامی منافع نظام سلطه را به خطر انداخته است، توضیح داد: اگر لندن خلاف چنین درخواستی می‌داد جای تعجب داشت.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطرح شدن تحریم جدید و بیشتر ضد تهران نمی‌تواند به مرحله اجرا برسد، گفت: در طول این ۳۳ سال و به خصوص چند سال اخیر شدت تحریم‌ها ضد تهران بیشتر شده است، در زمان حاضر تحریم‌ها روی بانک مرکزی و نفت ایران اعمال می‌شود و سوال اینجاست که انگلیس با تحریم کدام بخش می‌خواهد فشار جدیدی بر ایران بیاورد؟

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب با تاکید بر اینکه ایران در شرایط تهدید و تحریم هم توانست به اهداف متعالی خود برسد، توضیح داد: انتظار اینکه ایران زیر فشار تحریم‌ها خم شود، توهمی است که انگلیس در سر می‌پروراند و هیچ‌گاه آن روز را نخواهد دید.

وی، با بیان اینکه آمریکا به نتیجه کارساز نبودن تحریم‌ها ضد تهران رسیده است، توضیح داد: ایران اسلامی با هیچ تحریم جدیدی از پا در نمی آید.

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب، به بسته شدن سفارت کانادا در تهران اشاره کرد و گفت: کانادا به دلیل وضعیت اقتصادی نامناسبش و با هدف تعدیل نیرو اقدام به تعطیلی سفارت خود در تهران کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران فرصت اقتصادی برای کشورهای دنیا برای سرمایه گذاری است، توضیح داد: به جا است که کشورهای دنیا به جای روابط خضمانه با ایران از سرمایه گذاری ایران در کشورها استقبال کنند و اقتصاد بیمار خود را نجات دهند.
کد مطلب: 6289
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *