۳
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۶
از سخنرانی احمدی نژاد در خوزستان تا لغو سخنرانی مطهری در مشهد

صدات آهنگ داره آقای مطهری!

صدات آهنگ داره آقای مطهری!
یکشنبه برنامه سخنرانی علی مطهری در مشهد لغو شد. گویا کارشناسان به اطلاع مقامات ایالتی رسانده اند که صدای علی مطهری آهنگی خاص دارد. تا اسم آهنگ آمده، خون مقامات به جوش آمده ، فورا اعلام کرده اند که با توجه به آهنگ مورد نظر، سخنرانی علی مطهری – صرف نظر از اینکه درباره چه موضوعی باشد – مصداق کنسرت است و برگزاری آن در استان خراسان ممنوع می باشد.
در عوض محمود احمدی نژاد راهی خوزستان شد تا در آنجا سخنرانی کند. خوبی احمدی نژاد این است که به جای اینکه صدایش آهنگ داشته باشد ، کله اش هاله نور دارد.علی اکبر جوانفکر مشاور احمدی نژاد در این رابطه گفت: « سفر احمدی‌نژاد به خوزستان سیاسی یا تبلیغاتی نیست» . گویا احمدی نژاد رفته آنجا دو تا نور بالا بزند و برگردد نارمک ! دو تا نور بالا زدن کجا و کنسرت برگزار کردن کجا . این جوری است که احمدی نژاد می تواند همه جا حرف بزند ولی علی مطهری نه؛ واقعا درک این موضوع سخت است؟!
علی مطهری دیروز بعد از لغو سخنرانی اش برداشته نامه ای به رئیس جمهور نوشته و پرسیده در خراسان رضوی چه کسی حاکم است؟ حسن روحانی هم شفاهی جواب داده : من نمی دانم، وزیر کشور هم که روحش خبر ندارد، بگذار از علی جنتی بپرسم، ببینم می داند ! حالا فرضا که جواب این سوال را هم دادند ؛ چه فایده ای دارد ؟! علی مطهری به جای نوشتن این جور نامه ها بهتر است فکری برای آهنگ صدایش کند و این قدر افکار عمومی را دچار تشویش نکند؛ درست نیست واقعا!
محمدحسین روانبخش/مردم سالاری
کد مطلب: 63525
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *