۱
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۶
کواکبیان در تذکری شفاهی با اشاره به وضعیت ترافیک و آلودگی هوای تهران:

دولت سریعتر جلسات ساماندهی امور پایتخت را برگزار کند

کواکبیان در تذکری شفاهی با اشاره به وضعیت ترافیک و آلودگی هوای تهران از دولت خواست هر چه سریعتر جلسات ساماندهی امور پایتخت را برگزار کند.
دولت سریعتر جلسات ساماندهی امور پایتخت را برگزار کند
کواکبیان در تذکری شفاهی با اشاره به وضعیت ترافیک و آلودگی هوای تهران از دولت خواست هر چه سریعتر جلسات ساماندهی امور پایتخت را برگزار کند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تبریک ولادت حضرت ابوالحجه امام حسن عسگری (ع) و آرزوی موفقیت سربازان عرصه دیپلماسی، در مذاکرات پیش روی 5+1 جهت تحقق منافع ملی و با اشاره به جمله عیبش بگفتی هنرش نیز بگو، در تذکری شفاهی با تشکر از وزیر کشور به دلیل پیگیری مشکلات پدیده شاندیز گفت: پس از سوال از وزیر کشور درباره پدیده شاندیز کارها به خوبی پیشرفت کرده به نوعی که گفته شده پایان کار نیز گرفته شده است. امید است با همکاری وزیر اقتصاد و امور دارایی تا حصول نتیجه نهایی پیگیری ها برای پدیده شاندیز، موسسه میزان و پردیسبان و ثامن الحجج ادامه یابد. وی خطاب به وزیر کشور با اشاره به لایحه جامع انتخابات گفت : اگر قرار است این لایحه برای انتخابات آتی براساس سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب مورد نظر واقع شود باید هرچه سریع تر به مجلس ارائه شود. در ادامه ، این نماینده‌ در خصوص مترو تذکر داد : دستور لازم جهت تکمیل مترو تهران اسلامشهر به استاندار و شهردار تهران داده شود. کواکبیان از معاون اول رئیس جمهور نیز درخواست ساماندهی امور پایتخت را کرد و گفت: جلساتی پیرامون ساماندهی امور پایتخت هرچه سریع تر باید تشکیل شود تا وضعیت نابسامان ترافیک و آلودگی هوا حل شود. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هشداری به دولت ترکمنستان گفت: دولت ترکمنستان باید دست از باج خواهی نسبت به گاز ایران بردارد؛ هر چند ما معتقد به کمپین 2 درصد صرفه جویی هستیم زیرا با صرفه جویی می توان پاسخ باج خواهی ترکمنستان را داد.
کواکبیان در تذکری با استناد به ماده 24 آیین نامه:
ارجاع بعضی مواد برنامه به کمیسیون تلفیق موجب فراموشی حق ایثارگران نشود
کواکبیان در ادامه جلسه دیروز در جریان رسیدگی به مواد مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه گفت: شما در زمانی که بحث احکام برنامه بود قول دادید،مواد مربوط به رزمندگان و ا یثارگرفان در خود برنامه ششم خواهد آمد. همینک نیز 4-5 ماده را یک جا به کمیسیون تلفیق ارجاع دادید. اگر بنده قبلا درمورد نحوه اداره جلسات رسیدگی به برنامه تذکر میدادم امروزه بسیاری از دوستان مرتب تذکر می دهند. حال من از شما میخواهم که حداقل موارد لازم درباره ایثارگران، در کمیسیون تلفیق فراموش نشود.
کد مطلب: 65340
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *