; ?>; ?> مستکبران عالم از رویارویی با نظام درمانده‎اند - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۶
وزیر دفاع:

مستکبران عالم از رویارویی با نظام درمانده‎اند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حرکت علمی در کشور ما یک حرکت با مبنا و با فلسفه است.
سردار سرتیپ احمد وحیدی شب گذشته بیست و دوم شهریورماه در همایشی که با حضور نخبگان استانهای خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی در سالن شهید فرودی سبزوار برگزار شد، افزود: پرچمدار این نهضت و حرکت علمی، رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه این نهضت و حرکت نقطه‌ای نیست بلکه تبدیل به یک روند شده است، گفت: حرکت علمی در کشور ما عمومی و همه جایی است.

وی با اظهار اینکه این حرکت در سبزوار وارد فاز جدیدی از حرکت خود شده است، افزود: این حرکت می خواهد یک سامان جدیدی را برای خود تعریف کند که می تواند به استعدادیابی، تربیت بهتر استعدادها، هم افزایی بیشتر، یکپارچه سازی و هدایت عمومی بینجامد.

وی با تصریح اینکه این حرکت مثل حرکت بسیج است، اذعان کرد: باید تک تک شما نخبه‌ها بخواهید؛ وظیفه ما نیز حمایت و حفاظت از این حرکت برای رفتن به جلو می باشد که آن را انجام می دهیم.

سردار سرتیپ پاسدار وحیدی ضمن اشاره به نمایشگاه دستاوردهای نخبگان منطقه شرق در شهرستان سبزوار بر مراقبت از این ایده ها برای تبدیل شدن به محصول تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از این امر مربوط به ما و بخشی مربوط به نخبگان است، اظهار داشت: باید نخبگان بخواهند که فکر و اندیشه آنان به یک فرجام روشن تبدیل شود و وسط کار آن را رها نکنند.

وزیر دفاع با اعلام اینکه این حرکت علمی می تواند همه توان ها را به میدان بیاورد، بر مدنظر قرار دادن مزیت های شهرستان در این حرکت تاکید کرد.

وزيردفاع خطاب به نخبگان عنوان کرد: باید برای تبدیل سبزوار به یک قطب علمی در برخی حوزه ها تلاش کنید چراکه این ظرفیت در شهرستان وجود دارد .

وحيدي به برخی مزایای شهرستان همچون دامپروری و کشاورزی و جایگاه این شهرستان از لحاظ برخی تولیدات دامی و کشاورزی اشاره کرد و خواستار افزایش برداشت درهکتار در انواع محصولات و رشد بیشتر دامپروری شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به مقارن شدن شهادت امام جعفر صادق(ع) با برگزاری این همایش گفت: امروز مکتب ما در اوج غنای علمی، ثبات حکمی و قلل فقهی خود به سر می برد که این مهم از برکت وجود این امام(ع) است.

وی با بیان اینکه امام جعفر صادق(ع)، مکتب ما را از علم و دانش سرشار کردند، تصریح کرد: این نشان دهنده این است که چقدر مکتب ما عقلانی است.

وی جامعه عقلانی را جامعه ای که با عقل، فکر و تدبر می خواهد همه چیز ار در کنترل بگیرد تعریف و بیان کرد: این همان چیزی است که جامعه ما در پی آن بوده و خوشبختانه گام‌های بلندی نیز در این زمینه برداشته شده است.

وی با ابراز اینکه امیدواریم این حرکت‌ها و درخشش ها روزبه روز بیشتر شود، گفت: مستکبران عالم از رویارویی با این نظام درمانده‌اند.

سردار سرتیپ پاسدار وحیدی در خصوص شهرستان سبزوار با بیان اینکه سبزوار مهد افتخار است، به شکل گرفتن اولین حکومت شیعی در این شهرستان پرداخت و تصریح کرد: این امر یک افتخار و یک مسوولیت بزرگ دارد.

وی ادامه داد: افتخار آن به پذیرا بودن مردم این دیار به حاکمیت حق و مسوولیت آن پیشتاز ماندن در برخی حوزه هاست.
کد مطلب: 6620
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *