۰
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۴

ایران برای حضور گسترده در بازار مواد غذایی روسیه برنامه ریزی کرده است

مدیر مجموعه غرفه های ایران در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو اعلام کرد:جمهوری اسلامی ایران برای حضور گسترده در بازار مواد غذایی روسیه برنامه ریزی کرده است و به همین منظور در نمایشگاه مسکو حضور فعال دارد.
ˈعباس احسانیˈ خاطرنشان کرد که وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به نمایندگی از طرف جمهوری اسلامی ایران برای سومین سال متوالی با یک روند رو به رشد در نمایشگاه مواد غذایی مسکو شرکت کرده است.

وی گفت: غرفه های جمهوری اسلامی ایران با سازماندهی شرکت های توانمند تولیدی و صادراتی در بخش های مختلف صنایع غذایی از جمله انواع خشکبار و همچنین در بخش میوه و چای، شیرینی و شکلات در سه سالن اصلی این نمایشگاه حضور گسترده و چشمگیری دارند.

وی افزود: حضور ایران در نمایشگاه بین المللی مسکو نسبت به نمایشگاه سال گذشته از ۱۵ درصد رشد برخوردار بوده است که این امر نشانگر استقبال از تولیدات و محصولات ایرانی در بازار گسترده روسیه است.

مدیر مجموعه غرفه های ایران در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو خاطرنشان کرد: استقبال مردم از غرفه های ۱۶ شرکت ایرانی در این نمایشگاه بسیار گسترده است و غرفه های ایرانی با ساخت و ساز ویژه و جالب خود بطور چشمگیری در سالن های مختلف نمایشگاه حضور گسترده ای را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: این نمایشگاه بزرگ یکی از کانالهای اصلی جهت دستیابی به افزایش سهم تجارت صنایع غذایی ایران در کشور روسیه می باشد.

احسانی گفت: به همین دلیل شاهد هستیم که نمایشگاه بین المللی مسکو کشورهای مختلف جهان را به خود جذب می کند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو امروز (سه شنبه) با حضور جمهوری اسلامی ایران آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه در شش سالن و محوطه های پیرامون آنها در محدوده ای به وسعت حدود ۲۵ هزار مترمربع در مجموعه نمایشگاهی ˈاکسپو سنترˈ مسکو دایر شده است و در آن یکهزار و ۵۰۰ شرکت از بیش از ۴۰ کشور جهان ازجمله ایران، روسیه، برزیل، ایتالیا، اوکراین، مجارستان، استونی، هند، بلاروس، ترکیه و جمهوری آذربایجان انواع محصولات خود را عرضه کرده اند.

نمایشگاه مسکو تا دو روز دیگر دایر می باشد.
کد مطلب: 7489
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *