۰
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۶

ژوزه: باید از چاه خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید مقابل سپاهان امتیاز بگیریم تا از چاهی که در جدول لیگ برتر در آن افتاده‌ایم بیرون بیاییم.
فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید مقابل سپاهان امتیاز بگیریم تا از چاهی که در جدول لیگ برتر در آن افتاده‌ایم بیرون بیاییم.

مانوئل ژوزه درباره دیدار یکشنبه آینده با سپاهان اظهار داشت: بازی حساس و بسیار سختی در پیش داریم و باید کاملاً حواسمان به این بازی باشد. من و مسئولان باشگاه در جریان این موضوع هستیم که وضعیت خوبی نداریم.

وی اضافه کرد: در هر بازی فقط به برد فکر می‌کنیم. مقابل قهرمان فصل گذشته به میدان می‌رویم و باید آرامش و تمرکز لازم را داشته باشیم. برای نتیجه گرفتن باید آرام باشیم و تمرکز خود را از دست ندهیم.

ژوزه گفت: اگر مشکل روحی و روانی ما حل شود خیلی از مسائل را پشت سر خواهیم گذاشت. جایگاه ما در رده چهاردهم جدول اصلاً خوب نیست و باید بیشتر تلاش کنیم. اگر سپاهان را در خانه خودش شکست دهیم نقطه شروع دوباره‌ای برای ما در لیگ برتر خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید در بازی مقابل سپاهان امتیاز بگیریم تا از چاهی که در جدول لیگ برتر در آن افتاده‌ایم بیرون بیاییم. خجالت می‌کشیم و شرم داریم که این‌گونه نتیجه گرفته‌ایم. باید مبارزه و شأن رویانیان و باشگاه را حفظ کنیم. هدف بزرگ من خوشحالی هواداران پرسپولیس است و برای رسیدن به این هدف دست از هیچ تلاشی بر نمی‌دارم.

ژوزه در پاسخ به این سؤال که برخی می‌گویند ضربه‌های زیادی از تیم ملی ایران خورده‌اید تاکید کرد: ما مصدوم داریم و مشکلاتی بوده اما من نباید درباره تیم ملی ایران حرفی بزنم. شاید رابطه من با کارلوس‌کی‌روش خوب نباشد اما حرفه‌ای هستم و در چارچوب خودم حرف می‌زنم و دوست ندارم دنبال بهانه‌ باشم.



وی اضافه کرد: اگر بازیکن مصدوم از تیم ملی ایران گرفته‌ایم، اشکالی ندارد و به بازیکن دیگر این فرصت را می‌دهیم تا به میدان برود. من هیچ وقت در فوتبال تقصیر را گردن بازیکن و افراد دیگر نمی‌اندازم. تمام مسئولیت‌ها را قبول دارم و تصمیم‌گیرنده در پرسپولیس من هستم. اکنون مهمترین هدف من پیروزی مقابل سپاهان است.

ژوزه در پاسخ به این سؤال که با وجود ناراحتی چرا به حضور قاضی در دیدار برابر لبنان اعتراض نداشتید گفت: سرمربی تیم ملی کی‌روش است و ایشان تصمیم گرفته به قاضی بازی بدهد. حتما مربی خواسته که قاضی با آن شرایط بازی کند. شاید قاضی صددرصد آمادگی لازم را نداشته اما بازی کرد. من از شما می‌پرسم این موضوع به ضرر چه کسی بود؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی ایران به جام جهانی صعود می‌کند، گفت: اگر جادوگر بودم اولین چیزی که باید حدس می‌زدم این بود که پرسپولیس در پایان لیگ امسال در چه رده‌ای قرار می‌گیرد و چه مقامی کسب می‌کند. پس بهتر است درباره مسائل حرف نزنم.

ژوزه در خصوص مصدومان پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنانی داریم که واقعا در حد تیم ملی ایران هستند ولی متأسفانه آنطوری که باید قوی باشیم، نبودیم. اگر یازده بازیکن داشته باشیم یا چهارده بازیکن برای ما فرقی ندارد، باید یاد بگیریم همیشه با قدرت به میدان برویم. نباید دنبال این باشیم که امروز با سپاهان بازی می‌کنیم یا فردا با تیم انتهایی جدول، باید همه بازی‌ها را با قدرت و با یک چشم نگاه کنیم.
 
کد مطلب: 7595
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *