۰
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵

پاسخ کیانوش رستمی به شایعات پناهندگی‌اش

ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت:‌ همه بچه‌ها برای افتخارآفرینی به آمریکا می‌روند و امیدوارم همگی بتوانند دل مردم را شاد کنند.
ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت:‌ همه بچه‌ها برای افتخارآفرینی به آمریکا می‌روند و امیدوارم همگی بتوانند دل مردم را شاد کنند.

به گزارش فارس، کیانوش رستمی وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان  گفت: از اینکه وزیر ورزش در اردوهای تیم ملی حاضر شده‌اند، تشکر می‌کنم. حضور آقای سلطانی‌فر می‌تواند به ما دلگرمی خوبی بدهد. تمریناتم را به خوبی دنبال می‌کنم و امیدوار هستم این روند را همچنان ادامه دهم تا بتوانم در رقابت‌های جهانی خیلی خوب ظاهر شوم.

وی ادامه داد: البته شایعاتی مبنی بر پناهندگی و یا ویزا ندادن آمریکا مطرح شده بود که صحت نداشت و امیدوارم مشکل ویزا برای تمام وزنه‌برداران برطرف شود تا همگی بتوانیم در مسابقات جهانی نتایج خوبی بگیریم.

رستمی افزود: فدراسیون به من اعلام کرده بود که باید یک مربی در کنار من حضور داشته باشد و من هم برادرم را به فدراسیون معرفی کردم  و به اصرار فدراسیون زیر نظر کوروش برادرم تمرین می‌کنم  و اگر مسئولان فدراسیون او را نخواهند، من قبول می‌کنم.

قهرمان دسته ۸۵ کیلوگرم المپیک ریو اظهار داشت: قطعاً در مسابقات جهانی حضور پیدا خواهم کرد و می‌خواهم با تمام توانم بهترین مدال را کسب کنم. برای من مهم نیست کدام یک از ورزشکاران و حریفان من در مسابقه حضور دارند یا ندارند از سال ۲۰۱۱ که مدال طلای جهان را گرفتم تنها به فکر رکوردشکنی بودم و امروز هم فقط در همین فکر هستم. امیدوارم همین روند را ادامه دهم تا اتفاقات خوبی بیفتد. وزنه‌برداران ایرانی برای موفقیت در رقابت‌های جهانی زحمات زیادی کشیده‌اند. امیدوارم بچه‌ها بتوانند نتایج خوبی کسب کنند تا دل مردم ایران شاد شود. اگر کشورهایی که به دلیل دوپینگ از این مسابقات حذف شده‌اند به صورت پاک تمرین می‌کردند این اتفاق برای‌شان نمی‌افتاد و راه موفقیت برای آنها هم هموار می‌شد.

وی در ادامه در خصوص شایعاتی مبنی بر پناهندگی‌اش به آمریکا تصریح کرد:‌ یک ایرانی هیچ وقت هموطن خودش را زیر سؤال نمی‌برد. من پناهنده نمی‌شوم چون قهرمان المپیک هستم و پناهندگی برای فردی مثل من خیلی خیلی زشت است و وطنم و خاکم را با هیچ کشوری در دنیا و هیچ جای دنیا عوض نخواهم کرد.
 
کد مطلب: 76463
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *