۰
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۴

پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه باید برچیده شوند

یک کارشناس مسایل سیاسی با تاکید بر ضرورت جمع‌آوری پایگاه‌های نظامی آمریکا از کشورهای منطقه گفت: باید پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه جمع‌آوری شود و مطمئنا دولت عربستان که دست‌نشانده دنیای استکبار است با این امر مخالفت می‌کند و باید از مردم این کشور کمک بگیریم.
 محمدحسن قدیری ابیانه جمعه شب در جمع مردم و مسئولان آبپخش اظهار داشت: توهین به مقدسات اسلامی و شخصیت والای پیامبر اکرم (ص) توسط صهیونیسم با حمایت غرب را به همه مسلمین تسلیت و هفته گرامیداشت دفاع مقدس را به تمامی امت مسلمان ایران اسلامی تبریک می‌گویم.

سفیر سابق ایران در کشور مکزیک خاطرنشان کرد: خداوند برای هدایت بشر که اشرف مخلوقات است قرآن را نازل کرده و آن را در اختیار همگان قرار داده، ولی همه از اعجاز آن باخبر نیستند و آن را درک نکرده‌اند.

قدیری ابیانه بیان داشت: قرآن سبب شناخت حقانیت می‌شود و دنیای استکبار و مستکبران با آگاهی از اعجاز قرآن کریم که سبب شناخت حقانیت می‌شود و با آگاهی از این مهم نمی‌خواهند قرآن خوانده شود و همواره شاهد آن هستیم که غرب با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف برای فاصله بین مردم و قرآن تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر آنکه قرآن حق مطلق است و باید هر کلمه آن را با دقت بخوانیم، اضافه کرد: خداوند با قرآن انسان را هدایت کرده و ما باید قرآن را با دقت بخوانیم و به دستورات آن عمل کنیم.

این کارشناس مسائل بین‌الملل اذعان داشت: اهانت‌کنندگان به قرآن هراس از آن دارند که با خواندن قرآن مردم تحت تاثیر قرآن قرار بگیرند و جذب آن شوند.

قدیری ابیانه گفت: در دوره‌ای که بنده به‌ عنوان سفیر ایران در کشور مکزیک فعالیت داشتم بیش از ۳۰۰ نفر با سخنرانی و بیان احادیث مسلمان شده‌اند و حتی اساتیدی که با مواضع ضد اسلامی در آن جلسه حاضر شده‌ بودند، در پایان شهادتین را قرائت کرده و مسلمان می‌شدند.

وی با اشاره به خرافات وارد شده در دین مسیحیت عنوان کرد: مسیحیت تعقل را مانع دین‌مداری می‌داند و این در حالی است که دین مبین اسلام همواره مردم را به تعقل و تفکر در دین دعوت کرده و یک ساعت تعقل را معادل ۷۰ سال عبادت اعلام کرده است.

سفیر سابق ایران در کشور مکزیک ادامه داد: آمریکایی‌ها این اقدام را به معنای آزادی بیان می‌دانند و حال سخن ما این است چه دلیلی دارد کشوری که مدعی حقوق بشر و آزادی بیان است در کشورهای اسلامی و سرزمین وحی پایگاه‌های نظامی داشته باشد.

قدیری ابیانه با تاکید بر ضرورت جمع‌آوری پایگاه‌های نظامی آمریکا از کشورهای منطقه ابراز داشت: باید پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه جمع‌آوری شود و مطمئنا دولت عربستان که دست‌نشانده آمریکا و دنیای استکبار است با این امر مخالفت می‌کند و باید از مردم این کشور کمک بگیریم.

وی متذکر شد: چرا کشوری که محل ولادت و وفات پیامبر اکرم (ص) است و مرقد مطهر پیامبر (ص) در آن قرار دارد باید آل سعود نامیده شود، بلکه باید این کشور آل محمد (ص) نامیده شود.

این فعال سیاسی اذعان داشت: استکبار می‌خواهند نور خدا را در زمین خاموش کنند اما غافل از آن هستند که خدا حافظ نور خود است و هر اقدامی که علیه مقدسات اسلام انجام دهند سبب اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود.

قدیری ابیانه تصریح کرد: نابودی کامل شش هواپیمای نظامی آمریکا و خسارت عمده به سه هواپیمای دیگر در کشور افغانستان مقدمه‌ای بر نابودی استکبار است.

وی ادامه داد: دنیا در حال تغییر و به تعبیر مقام معظم رهبری پیچ تاریخی سرنوشت‌ساز را پشت سر می‌گذارد و باید آماده باشیم تا این موقعیت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: نظریه جنگ تمدن‌ها که بیانگر ادغام تمدن‌ها و فرهنگ‌های قوی در تمدن‌های ضعیف و شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی و تمدنی دیگر در جهان خواهیم بود که این حقیقت در حال وقوع است و جمهوری اسلامی ایران رهبر حقیقی این تمدن بزرگ اسلامی خواهد بود.

قدیری ابیانه اذعان داشت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب این قرن را قرن اسلام نامیده‌اند و اسلام نه تنها غربی‌ها را محدود کرده بلگه گام‌های تمدن اسلامی فراتر از مرزهای بلاد اسلام رسیده و کشورهای غربی را هم تسخیر کرده است.

وی گفت: برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی که آغازگر تمدن بزرگ اسلامی است دشمن از راهکارهای مختلف چون تهدید و تحریم و ... بهره برده، اما هر کدام از این تهدیدها و تحریم‌ها که برای نابودی یک کشور کافی بوده زمینه را برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هموار کرده است.

سفیر سابق ایران در کشور مکزیک بیان داشت: در جنگ هشت ساله ایران تنها با عراق نجنگید، بلکه با تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب مقابله کرد.

قدیری ابیانه گفت: کویت در حالی توسط عراق تصرف شد که قدرت نظامی صدام بسیار ضعیف‌تر از جنگ عراق و ایران بود و روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی جوانان ایران بود که سبب پیروزی جوانان ایران اسلامی بود که زمینه‌ساز پیروزی ایشان در نبرد مقدس شد.
کد مطلب: 7822
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *