۰
شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸

سجادی نایب‌رییس فدراسیون پهلوانی

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، سلطانی فر در این حکم خطاب به سجادی نوشته است: به استناد ماده 8 اساسنامه فدراسیون های ورزش آماتوری، نظر به تایید مجمع عمومی مورخ 14 دی ماه 1395 فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به موجب این حکم به عنوان ' نایب رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای' منصوب می شوید.
به گزارش ایرنا، سیدعبدالله سجادی از سال 1372 به مدت 13 سال رییس فدراسیون ورزش های باستانی و کشتی پهلوانی بود و در دوران ریاست ایشان این ورزش ملی با همکاری سایر سازمان های ذیربط جهانی شد.
وی همچنین دبیر کلی کمیته فراملی کردن ورزش باستانی را در سابقه خود دارد که پس از تشکیل فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی کمیته فنی این فدراسیون را بنیان نهاد و با رای مجمع عمومی فدراسیون بین المللی به مدت هشت سال ریاست این کمیته جهانی را بر عهده داشت.
سجادی سابقه تدریس و عضویت در هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و مدیریت آموزش و سرپرستی امور داخلی گروه آموزشی روابط عمومی آن دانشکده را نیز دارد و مدیریت مجله علمی پزشکی و جامعه و عضویت در هیئت موسس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران نیز از فعالیت های فرهنگی ایشان است.
کد مطلب: 79376
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *