۰
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۸

کشف 16 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر لنگه

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف ۱۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به نقل از ایسنا،فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف ۱۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی دامن افشان در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس های تخصصی، کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی شهرستان در اجرای طرح ارتقا و امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی، ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف كردند و در این رابطه چهار دستگاه خودرو حامل سوخت را نیز توقیف كردند.
وی با بیان این كه دو تن به اتهام اقدام به قاچاق سوخت توسط ماموران دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد: همچنین در عملیات دیگری ماموران در حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به دو دستگاه خودرو مشکوک شدند و دستور توقف این دو خودرو را صادر كردند و در بازرسی از آنها، ۴۷۵ ثوب البسه و پوشاک و ۶۰۰ بسته ۴۰ کیلوگرمی برنج قاچاق را کشف و دو متهم را نیز دستگیر كردند.
دامن افشان تصریح کرد: خودروها و کالای مکشوفه به یگان منتقل و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
بنا بر اعلام پلیس هرمزگان، فرمانده انتظامی بندرلنگه با قدردانی از همکاری و مشارکت شهروندان با پلیس از آنان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه حمل و دپوی کالای قاچاق و موادمخدر، مراتب را از طریق تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
کد مطلب: 83
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *