۰
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۱

بازگشت میزبانی جام جهانی کشتی

به دنبال برگزاری جلسه‌ای میان رئیس اتحادیه جهانی کشتی و رئیس فدراسیون کشورمان، میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۸ به ایران بازگشت.
به دنبال برگزاری جلسه‌ای میان رئیس اتحادیه جهانی کشتی و رئیس فدراسیون کشورمان، میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۸ به ایران بازگشت.
به گزارش دانشجو، جام جهانی کشتی فرنگی که قرار بود فروردین ماه سال جاری در ایران برگزار شود، به دلیل شرایط خاص فدراسیون در آن زمان و همچنین فراهم نبودن خدمات لازم و سالن برگزاری مسابقات در شهر متقاضی میزبانی (اهواز)، از سوی اتحادیه جهانی‌ با ابهاماتی روبه‌رو شد و در نهایت در زمان مقرر برگزار نشد. بازسپاری مجدد  برگزاری مسابقات مذکور نیز منوط به روشن شدن وضعیت مدیریت فدراسیون کشتی ایران و در نهایت جلسه مشترک با اتحادیه جهانی کشتی شد.
با توجه به جلسه روزهای اخیر رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی ایران با نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی در صربستان، مقرر شد با توجه به محدودیت زمانی در سال 2018 میلادی، ایران زمان مشخصی را بعد از مسابقات جهانی مجارستان و  قبل از پایان سال جاری میلادی برای جام جهانی کشتی فرنگی در نظر گرفته و به اتحادیه جهانی اعلام کند تا در نهایت زمان مشترک و مورد تأیید طرفین مشخص شود.
البته اتحادیه جهانی کشتی از ایران تقاضا کرد در ارتباط با شهر میزبان برگزاری مسابقات بررسی مجددی داشته باشد.
قرار است فدراسیون کشتی با توجه به وضعیت متفاوت اقتصادی امروز کشور، به ویژه هزینه‌های سنگین ارزی در کشور که بالطبع فدراسیون کشتی به‌عنوان میزبان هم با آن مواجه است و همچنین عملکرد حمایت‌کننده مالی متقاضی میزبانی مسابقات جام جهانی در این مدت، مجدداً موضوع میزبانی مسابقات را بررسی و در نهایت با توافق ایران و اتحادیه جهانی شهر میزبان جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2018 میلادی در آینده نزدیک اعلام شود.
کد مطلب: 85594
برچسب ها: رسول خادم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *