۰
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۲

شرارتهای تاریخی در جام جهانی فوتبال

در فاصله یک ماه مانده تا آغاز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه؛ شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» در گزارشی به یادآوری شماری از حواشی زشت رخ داده در تاریخ برگزاری این رقابت ها پرداخت.
شرارتهای تاریخی در جام جهانی فوتبال
در فاصله یک ماه مانده تا آغاز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه؛ شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» در گزارشی به یادآوری شماری از حواشی زشت رخ داده در تاریخ برگزاری این رقابت ها پرداخت.
به گزارش ایرنا، این شبکه تلویزیونی روز سه شنبه در گزارش خود آورده است: جام جهانی از دیرباز همواره رویدادی بزرگ برای قهرمان سازی بوده؛ با این حال در طول تاریخ ضد قهرمانانی را نیز به خود دیده است.

* فرانک ریکارد
اگر با یک فوتبالیست یا یک کارشناس قدیمی فوتبال صحبت کنید؛ آن ها مسلما به شما می گویند که شرورانه ترین کاری که یک بازیکن می تواند در میدان مسابقه انجام دهد، تف انداختن به صورت بازیکن حریف است؛ کاری که فرانک ریکارد در جام جهانی 1990، با رودی فولر آلمانی انجام داد و موهای او را به سیبل پرتاب آب دهان خود تبدیل کرد و در دنیای فوتبال تبدیل به یک ضد قهرمان شد. با این حال این دو بازیکن در حین همکاری در جریان یک آگهی تبلیغاتی همدیگر را بوسیدند.

* دیگو مارادونا
ماردونا برای بسیاری از فوتبال دوستان بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال است، کسی که به تنهایی و تنها با اتکا به «دستان» خود، یک جام را برای تیم ملی آرژانیتن بالای سر برد، این در حالی است که برای بسیاری دیگر، او تنها یک متقلب است که با بدست آوردن یک جام از کسب دومین جام منع شد. جذاب ترین افراد ، آن دسته از شخصیت هایی هستند که بیشترین تناقضات را دارند و «دست خدا»ی ماردونا؛ او را از این حیث هم به جذاب ترین فوتبالیست جهان بدل کرد.

* زین الدین زیدان و مارکو ماتراتزی
خواندن این قسمت اجباری نیست اما در هر صورت؛ اتفاقی که در فینال سال 2006 برای زیدان افتاد و در نهایت منجر به اخراج او شد؛ مسلما در خور ستاره ای همچون او نیست؛ با این حال تصمیم اینکه در این اتفاق چه کسی مستحق سرزنش شدن است بستگی به خواننده دارد، در واقع این شما هستید که باید انگشت اتهام را به سمت بزرگترین بازیکن نسل طلایی فوتبال فرانسه بگیرید و یا ماتراتزی ایتالیایی که در مقایسه با زیدان در سطحی به مراتب پایین تری قرار دارد و ستاره فرانسوی را برای زدن ضربه به سینه خود تحریک کرده؛ مقصر بدانید.
کد مطلب: 86245
برچسب ها: جام جهانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *