۰
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۲۰

بازار تهران دوشنبه تعطیل است

دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار تهران گفت: به دنبال هتک حرمت بی شرمانه به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، بازار تهران هماهنگ با اصناف سراسر کشور روز دوشنبه از ساعت هشت تا ۱۰ صبح تعطیل خواهد بود.
به گزارش انتخاب به نقل از مهر، احمد کریمی اصفهانی افزود: به این مناسبت بازاریان روز دوشنبه در مسجد سیدعزیزالله بازار تهران گردهم خواهند آمد و این حرکت مذبوحانه را محکوم خواهند کرد.

طرح هجرت سپاه تهران ۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله ‏زده آذربایجان احداث می کند

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران از ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله ‏زده آذربایجان شرقی توسط سپاه این استان در قالب طرح هجرت خبر داد.

سردار علی نصیری ادامه داد: در این زمینه، ۲۰ گروه از بسیجیان توسط سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در حال سازماندهی هستند و البته در قالب طرح هجرت، اقدامات سازندگی دیگری نیز در استان تهران صورت اجرایی به خود گرفته است.

وی برگزاری اردوهای جهادی در قالب حلقه‏های صالحین، زیباسازی محیطی و بهسازی تجهیزات موجود در مدارس استان تهران در ایام تابستان و اردوهای جهادی در بخش دانشجویی با حضور بسیجیان در مناطق محروم و رسیدگی به مردم این نواحی را از دیگر فعالیتهای سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران عنوان کرد.
کد مطلب: 8762
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *