۰
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۱

محل ملاقات ترامپ و اون را اعلام شد

کاخ سفید اعلام کرد، دیدار ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) میان کیم جونگ اون و دونالد ترامپ در جزیره "سنتوزا" واقع در جنوب سنگاپور برگزار خواهد شد.
کاخ سفید اعلام کرد، دیدار ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) میان کیم جونگ اون و دونالد ترامپ در جزیره "سنتوزا" واقع در جنوب سنگاپور برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در توییتر اعلام کرد، محل برگزاری نشست کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هتل "کاپلا" واقع در جزیره سنتوزا است و از سنگاپوری‌ها برای مهمان‌نوازیشان تشکر کرد. قرار است که این دیدار، صبح روز ۱۲ ژوئن به وقت محلی برگزار شود.
ترامپ نیز به خبرنگاران گفته است که برنامه‌ریزی‌ها برای این دیدار "بسیار خوب پیش می‌رود".
او در این خصوص توضیح داد: روابط بسیاری در حال شکل‌گیری و مذاکرات زیادی پیش از این سفر در حال پیشروی است. باید ببینیم چه پیش می‌آید. اما این دیدار بسیار مهم است. این دو روز بسیار مهم خواهند بود.
سنگاپور چند روز پیش منطقه‌ای مرکزی را که وزارت امور خارجه این کشور، سفارت آمریکا و هتل‌های بسیاری در آن قرار دارند، از روز ۱۰ تا ۱۴ ژوئن به عنوان منطقه ویژه اعلام کرد. دولت سنگاپور در روزنامه اینترنتی رسمی خود اعلام کرد که محل برگزاری این رویداد به جزیره سنتوزا تغییر کرده است.
دولت این کشور همچنین اظهار کرده است که پلیس تدابیر سختگیرانه‌تری را در خصوص مردم و کارکنان مرتبط با این رویداد صورت می‌دهد و امکاناتی همچون پرواز هر گونه هواپیما نیز در این منطقه ممنوع خواهد بود.
بر اساس اعلامیه‌ای که امروز (چهارشنبه) از جانب مسئولان هوانوردی سنگاپور منتشر شد، خطوط هوایی این کشور در جریان مذاکرات آمریکا و کره شمالی مشمول محدودیت‌هایی خواهد شد.
این اعلامیه که در وبسایت سازمان هوانوردی غیرنظامی بین‌المللی سنگاپور و مدیریت هوانوردی فدرال آمریکا منتشر شد، اعلام کرد که حوزه هوایی سنگاپور در روزهای 11، 12 و 13 ژوئن به طور موقت محدودیت‌هایی خواهد داشت.
بر اساس این اعلامیه، همه هواپیماهایی که به فرودگاه "چانگی" سنگاپور وارد شوند، ملزم هستند که سرعت خود را کم کرده و در استفاده از باند فردگاه باید محدودیت‌هایی را "بنا به دلایل مرتبط با امنیت ملی" رعایت کنند.
اعلامیه جداگانه‌ای که در سایت هوانوردی غیرنظامی بین‌المللی سنگاپور منتشر شده، بیان می‌کند که همه خلبانان باید از پایگاه هوایی "پایالبار"که یک پایگاه نظامی است و رییس جمهور آمریکا در دیدارهای گذشته خود از آن استفاده کرده، دوری کنند و اگر هواپیمایی از این محدودیت‌ها پیروی نکند، "متوقف خواهد شد".
کد مطلب: 88176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *