۰
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵

جنجال درآمدهای دختر و داماد ترامپ

این بحث مطرح شده که برخی از سرمایه‌ گذاری‌ های جارد کوشنر و درآمد‌های حاصل از آن سرمایه‌گذاری‌ ها، ممکن است با مشکل «تضاد منافع» مواجه شود.
این بحث مطرح شده که برخی از سرمایه‌ گذاری‌ های جارد کوشنر و درآمد‌های حاصل از آن سرمایه‌گذاری‌ ها، ممکن است با مشکل «تضاد منافع» مواجه شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، واشنگتن پست گزارش داد فرم های مالی که به تازگی منتشر شد، نشان می‌ دهد دارایی «ایوانکا ترامپ» دختر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «جارد کوشنر» داماد او در یک سال گذشته و در حالی که به عنوان مشاوران کاخ سفید خدمت می کردند، از چند منبع خارج از کاخ سفید دستکم 82 میلیون دلار افزایش یافته است.
با وجود موشکافی علنی فرم های مالی آنها، سخنگوی این زوج مدعی شده که انتشار اسناد مالی کوشنر و ایوانکا ترامپ نشان می‌ دهد میزان دارایی‌ ها و بدهی‌ های آنها در یک سال گذشته تغییر چندانی نداشته است و آنها به قوانین اخلاقی فدرال پایبند بوده‌ اند.
اما اسناد مالی منتشر شده نشان می‌ دهد که این زوج در حالی که در دولت خدمت می کردند، تغییراتی در  جریان های درآمدی خود اعمال کرده اند. پولی که ترامپ از شرکت های با اختیارات محدود مرتبط با سازمان ترامپ دریافت کرده، به پرداختی های ثابتی معادل 1.5 میلیون دلار در سال تغییر یافته است؛ تغییری که به دنبال مشاوره با مقامات دفتر «اخلاق دولتی» صورت گرفت.
انتشار اطلاعات مربوط به دارایی‌ های کوشنر در سال 2017 نشان داده بود که میزان دارایی‌ های وی دست کم 140 میلیون دلار بوده است. اما اکنون این رقم به  181 میلیون دلار رسیده است. کوشنر و ایوانکا ترامپ در مجموع دست‎کم 240 میلیون دلار  دارایی داشتند.
اسناد مالی کوشنر و ایوانکا در یک روز بسیار پرخبر منتشر شد؛ روزی که بیشتر توجه‌ ها به دیدار ترامپ با رهبر کره شمالی در سنگاپور معطوف بود
انتشار منظم اسناد مالی مقامات دولت از سوی کاخ سفید نشان می‌ دهد دارایی‌ های مقامات در محدوده وسیعی از افزایش و کاهش قرار گرفته است و این موضوع ارزیابی دقیق میزان دارایی‌ های مقامات دولتی را دشوار می‌ کند.
کاخ سفید ماه گذشته اسناد مالی مربوط به دارایی‌های رئیس جمهور را منتشر کرد.
در چند مورد، انتشار اسناد مالی موقت کوشنر در سال گذشته نشان داد کوشنر میزان اعتبار مالی خود را نزد بانک آو امریکا، بانک کامیونیتیِ نیویورک و بانک سنگاپور افزایش داده است. هریک از این افزایش اعتبارات نزد سه بانک مذکور، از دست کم یک میلیون به پنج میلیون دلار بوده است.
تحلیل متفاوت واشنگتن پست نشان داده است که حدود 90 درصد از دارایی های املاک و مستغلات کوشنر هنوز تحت نظارت و کنترل هستند، گرچه او سهام خود را در ساختمان 666 خیابان پنجم به فروش رسانده است. 
اکنون این بحث مطرح شده که برخی از سرمایه‌ گذاری‌ های جارد کوشنر و درآمد‌های حاصل از آن سرمایه‌گذاری‌ ها، ممکن است با مشکل تضاد منافع (میان مقام دولتی و منافع حاصل از سرمایه گذاری‌های خصوصی) مواجه شود.
 
کد مطلب: 88545
برچسب ها: دونالد ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *