۰
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۶

وزارت ورزش باید به داد استقلال برسد

بازیکن استقلال با انتقاد از شرایط کنونی آبی‌پوشان گفت: چطور ممکن است تیمی که تا یک ماه و نیم پیش صحبت از حضورش در فینال آسیا بود، اکنون به این وضعیت دچار شود؟
بازیکن استقلال با انتقاد از شرایط کنونی آبی‌پوشان گفت: چطور ممکن است تیمی که تا یک ماه و نیم پیش صحبت از حضورش در فینال آسیا بود، اکنون به این وضعیت دچار شود؟
به گزارش جی پلاس، درباره شرایط تیم استقلال، بحث سوپرجام، استعفای رضا افتخاری و ... صحبت‌ کرد.
 چرا استقلال در وضعیت بدی به سر می‌برد؟ قرارداد تیام و جپاروف تمدید نشده و رضا افتخاری هم استعفا کرده است...
برای ما هم جای تعجب دارد که همه تیم‌ها برنامه‌های‌شان را انجام می‌دهند، اما وضعیت ما مشخص نیست. سال گذشته این مقطع، فصل را به بدترین شکل به پایان رساندیم و همه هواداران، بازیکنان و حتی مدیریت تیم خون دل خوردند. با گذشت زمان، لیگ فصل گذشته را به خوبی تمام کردیم، قهرمان جام حذفی شدیم و به جمع هشت تیم برتر راه یافتیم و آماده فصل جدید بودیم تا به فینال آسیا راه پیدا کنیم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و چطور برنامه‌ریزی شد تا استقلال به این وضعیت گرفتار شود. تیم پارسال حفظ نشد و نتوانستند جپاروف و تیام را هم نگه دارند. فقط مشکلات ما اینها نیست و چیزهای دیگری هم هست.
چه چیزهایی؟
هنوز نتوانسته‌اند هزار تومان به بازیکنان جدید بدهند، این هم از برنامه‌ریزی سوپرجام. بازیکنان از این وضعیت ناراحتند، چطور باید حق‌ استقلال و هواداران خورده شود و جام را به حریف هدیه بدهند؟ سؤال من این است که چطور برنامه‌ریزی کردند که استقلال در سوپرجام شرکت نکرده و راحت نتیجه را سه بر صفر اعلام کنند؟
مدیران استقلال مدعی هستند که خواهان تعویق بازی بودند نه انصراف از حضور در سوپرجام، اما سازمان لیگ پاسخ داده که باید قانون اجرا شود.
سال‌های قبل چنین وضعیتی بود و قانون اجرا نشد، اما الان قانون را اجرا کردند؟ چطور سال‌های قبل در سوپرجام شرکت نکردند و نتیجه سه بر صفر نشد؟
بازیکنان هم از جمله پژمان منتظری از شرایط موجود ناراحت هستند.
واقعا به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم، تمرین کردن است. یک هفته دیگر لیگ شروع می‌شود و یک ماه دیگر هم حساس‌ترین بازی استقلال برابر السد قطر در لیگ قهرمانان آسیاست. هنوز تیم کامل نشده و نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد.
قبول دارید استعفای افتخاری هم وضعیت را بدتر کرده است؟
صد در صد همینطور است، افتخاری شرایط مناسبی نداشت. شاید از دور نگاه کنند و بگویند همه تقصیرات گردن مدیریت است، اما اینطور نیست. مدیریت باشگاه تنهاست و هیچ کمکی به آنها نشد. چطور ممکن است اول فصل پولی نباشد؟ من دو سال از طلبم را نگرفتم و قراردادم را تمدید کردم، پول فصل آینده هم که هیچ. سؤال من این است که چطور حتی پول هم برای بازیکنان خارجی نیست؟ واقعا جای تعجب دارد. تیم‌های دیگر برنامه‌ریزی کرده‌اند، اردوهای‌شان را برگزار کرده، اما استقلال ترکیده است و افتضاح‌ترین وضعیت ممکن را دارد. چه کسی مسئول است؟ وزارت ورزش و جوانان به داد استقلال برسد و جوابگوی هواداران باشد. چطور ممکن است تا یک ماه و نیم پیش همه از وضعیت خوب استقلال و رفتن به فینال آسیا صحبت می‌کردند، اما الان شرایط به بدترین شکل پیش می‌رود؟ قطعا با این وضعیت استقلال هفته‌های اول نتیجه نمی‌گیرد.
 بازیکنان راضی بودند که در سوپرجام به میدان بروند؟
بله، حداقل بازی می‌کردیم، نه اینکه خیلی راحت از حق‌مان بگذرند و نتیجه را سه بر صفر اعلام کنند. باز هم سؤال می‌پرسم، چه کسی باید جوابگو باشد؟ به همه چیز شک کرده‌ایم، چرا تیمی که شرایط خوبی داشت، الان اینگونه شده است؟
پرسپولیس با وجود محرومیت از نقل و انتقالات بازیکنان مدنظرش را گرفته و حتی برخی از آنها تا نیم فصل در تیم‌های قبلی خود خواهند بود، اما استقلال هنوز نتوانست خودش را جمع جور کند. به نظرت دلیلش چیست؟
کاری به تیم‌های دیگر نداریم، پرسپولیس تیم خوبی بست، اما چرا وضعیت ما اینطوری است؟ چرا تیم سال گذشته حفظ نشد؟
کد مطلب: 90676
برچسب ها: باشگاه استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *