۰
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۴

احتمال انحلال کابینه رژیم‌صهیونیستی

اختلافات کابینه رژیم‌صهیونیستی در مورد چگونگی حل مشکلات اقتصادی این رژیم، منجر به آن شده تا ائتلاف کابینه بنیامین نتانیاهو در آستانه انحلال قرار گیرد.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، اصرار «بنیامین نتانیاهو» بر اعلام بودجه ریاضتی برای سال ۲۰۱۳، کابینه اسرائیل را در آستانه انحلال قرار داده است.

نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی و «یوال استینیتز» وزیر اقتصاد این رژیم‌ امروز برای تصمیم‌گیری در مورد چگونگی متقاعد کردن اعضای ائتلاف کابینه (پارلمان رژیم صهیونیستی) به تصویب طرح بودجه ریاضتی، با هم دیدار خواهند کرد. به نوشته تایمز اسرائیل، در صورتی که اعضای ائتلاف با این بودجه موافقت نکند، احتمالا نتانیاهو تصمیم به انحلال کابینه خواهد گرفت.

مشکلات اقتصادی عمیق نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی را مجبور کرده تا بودجه‌ای ریاضتی همراه با کاهش شدید هزینه‌های عمومی ارائه کند. این خبر اسرائیلی‌ها را خشمگین کرده و اعتراضات گسترده‌ای را در پی داشته است. از آنجا که این طرح در خود کابینه نیز از حمایت کافی برخوردار نیست، این احتمال داده شده است که نتانیاهو برای تمدید مهلت تصویب بودجه و همچنین جلب نظر اعضای ائتلاف، کابینه را به کلی منحل کرده و دستور به برگزاری انتخابات زودهنگام دهد.
کد مطلب: 9099
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *