۰
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳

افتتاح شهربازی در نزدیکی دریاچه ارومیه

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای شهر ارومیه گفت: شهربازی مدرن ارومیه هفته دولت افتتاح می شود.
رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای شهر ارومیه گفت: شهربازی مدرن ارومیه هفته دولت افتتاح می شود.
عادل فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: با اتمام مراحل ترخیص ونصب وسایل بازی تا هفته اول شهریور ماه سال جاری، شهربازی ارومیه در هفته دولت افتتاح می شود.
 فتاحی با اشاره به اینکه پروژه شهربازی ارومیه 16 هکتار مساحت دارد تصریح کرد: تمامی عملیات و کارهای زیرساختی شهربازی انجام شده و فقط بدنبال اخذ مجوز استاندارد برای وسایل بازی از سازمان استاندارد هستیم.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ارومیه با تاکید بر اینکه مراحل اخذ مجوز برای وسایل بازی تا اوایل شهریور سال جاری به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: تاکنون 18 میلیارد تومان برای خرید وسایل و در مجموع 20 میلیارد تومان اعتبار بدون درنظر گرفتن سایر هزینه ها و ساخت محوطه چی چست برای شهربازی صرف شده است.
وی، علت تاخیر 2 ساله در افتتاح پروژه شهر بازی را خرید، ترخیص وسایل بازی از دو گمرک بازرگان و جلفا و نصب وسایل دانست و اظهار کرد: با تلاش ها و رایزنی های انجام شده و ترخیص چرخ و فلک مرحله ترخیص به اتمام رسیده و وسایل بعد اخذ مجوز استاندارد نصب خواهند شد.
فتاحی درخصوص علت اصلی احداث شهر بازی در خارج از شهر گفت: اختصاص محیط و فضای زیاد برای شهربازی و استفاده از جاذبه‌های دریاچه ارومیه پس از احیا برای توسعه گردشگری از دلایل انتخاب منطقه چی چست برای احداث شهربازی است.
وی ادامه داد: ایجاد شور ونشاط اجتماعی و جذب گردشگر به منطقه با وجود اینکه در این شهر شهربازی مدرنی برای تفریح مردم وجود نداشت از اهداف راه اندازی شهربازی ارومیه است.
کد مطلب: 91076
برچسب ها: دریاچه ارومیه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *