۰
شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۴

درخواست رسمی تراکتورسازی برای بخشش

سرپرست باشگاه تراکتورسازی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست محرومیت هواداران این تیم مورد بخشش قرار بگیرد.
سرپرست باشگاه تراکتورسازی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست محرومیت هواداران این تیم مورد بخشش قرار بگیرد.
به گزارش ایسنا، سازمان لیگ برتر فوتبال قبل از شروع مسابقات لیگ هجدهم تصمیم گرفت محرومیت سه تیم تراکتورسازی، سپاهان و صنعت نفت آبادان از بازی با حضور تماشاگر را به لیگ هجدهم منتقل کند و دیدارهای خانگی اول این تیم ها بدون حضور هواداران برگزار شود. بر این اساس سپاهان دیروز مقابل صنعت نفت بدون حضور هواداران به میدان رفت و قرار است دیدارهای هفته دوم تراکتور و نفت آبادان نیز در ورزشگاه خالی باشد.
 
در این شرایط مسئولان تراکتورسازی خواهان لغو محرومیت خود شده‌اند.
 
عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی در این باره گفت: مدیران باشگاه و کانون هواداران تراکتورسازی با فدراسیون فوتبال رایزنی هایی درباره لغو محرومیت هواداران در بازی با نساجی مازندران انجام داده اند و امیدوارم اتفاق مثبتی در این باره رخ بدهد.
 
وی ادامه داد: از دید ما فوتبال بدون هوادار هیچ معنایی ندارد. ما اولین تیم بخش خصوصی در فوتبال ایران هستیم و از فدراسیون می خواهم به احترام هواداران خوب تراکتورسازی اجازه بدهند با حضور تماشاگران مقابل نساجی به میدان برویم. ما همیشه گفته ایم که محرومیت هوادار بازدارنده نیست و به همین خاطر در خواست داریم که مدیران محترم فدراسیون فوتبال مشکل مان را حل کنند. امیدوارم در این خصوص به نتیجه برسیم و بتوانیم اولین بازی فصل خود را با حضور پرشورها انجام دهیم.
 
روز گذشته امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان نیز بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان از محرومیت تماشاگران گلایه و عنوان کرد: از ما که گذشت، ما محرومیت را سپری کردیم اما از فدراسیون می خواهم تراکتورسازی و صنعت نفت را ببخشند، چون فوتبال بدون هوادار لذتبخش نیست.
کد مطلب: 91233
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *