۰
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۰

نظر فیروزآبادی در مورد رابطه با آمریکا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گاهی ویروس ساده‌انگاری و فراموشی نسبت به آرمان‌های امام و شهیدان به بعضی مدیران و مقامات سرایت می‌کند که سبب ایجاد فاصله میان آرمان‌های انقلاب و خواسته‌های مردم با آنها می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع مقامات عالیرتبه کشوری پیرامون تبعات رابطه با آمریکا اظهار داشت: همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) بزرگوار امت اسلامی فرمودند: رابطه آمریکا با ایران، رابطه گرگ و میش است و تا آمریکا آدم نشود، رابطه با دولت آمریکا به صلاح نخواهد بود. امروز دولتمردان آمریکا نشان داده‌اند که اسیر صهیونیست‌ها، ابرسرمایه‌داران و فراماسونرهای انگلیسی هستند

فیروزآبادی ادامه داد: حرکاتی همچون حمایت از رژیم اشغالگر قدس، دخالت در امور کشور سوریه و ساختن فیلم در راستای هتک حرمت به حضرت خاتم الانبیا(ص) و رحمت پروردگار عالمیان و سقوط در ورطه دفاع از همجنس‌بازان و سقط جنین و از هم گسیختگی خانواده‌ها و تخریب فرهنگ خانواده، نشانه‌هایی از این اسارت است، مسلمانان مردمانی آزاده‌ای هستند و نمی‌توانند این اسارت‌ها را بپذیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تا زمانی که دموکراسی واقعی و حق رای مردم آمریکا به رسمیت شناخته نشود و مردم آمریکا از حقوق دموکراتیک خود محروم باشند، در حاکمیت آمریکا نمی‌توان کسانی را پیدا کرد که با آنها بر سر حق و آزادی و اصلاح ساختار جهان و جلوگیری از ظلم و ستم استکبار جهانی مذاکره کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: متاسفانه گاهی ویروس ساده‌انگاری و فراموشی نسبت به آرمان‌های امام و شهیدان به بعضی مدیران و مقامات نیز سرایت می‌کند که خود سبب ایجاد فاصله میان آرمان‌های انقلاب و خواسته‌های مردم با آنها می‌شود. در گذشته نیز با چنین اشکالاتی مواجه بوده‌ایم که البته بر اثر تدابیر رهبری و پایداری مردم برطرف شده‌اند. در شرایط امروز نیز امیدواریم که این ساده‌انگاری‌ها با هوشیاری خود مسئولان مربوطه برطرف شود و انقلاب اسلامی و ملت ایران در زمانی که بیداری اسلامی بر صحت آرمان‌های آنها تاکید می‌کند و دست آمریکا و حامیانش رو شده است، در صراط مستقیم قرآن با تکیه بر استوانه مستحکم ولایت فقیه ادامه حرکت دهد.
کد مطلب: 9136
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *