۰
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵

روحانی، نوبخت متشکریم

سید رضا صالحی امیری در پایان بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا از دولتمردان تقدیر کرد.
سید رضا صالحی امیری در پایان بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا از دولتمردان تقدیر کرد.
به گزارش ایسنا، یادداشت سید رضا صالحی امیری که در اختیار ایسنا قرار گرفته، به شرح زیر است:
در روزهای گرم آخرین ماه تابستان، در فضای پرتنش اقتصاد و بازار، ارز و طلا و... حلقه گمشده جامعه اخلاق و جوانمردی است. آنچه این روزها هر انسانی را بیشتر متأثر می‌کند، کاستی‌ها، گرانی‌ها و کمبودها نیست، بلکه رفتار، گفتار و عملکرد غیراخلاقی عده‌ای است که در چنین شرایطی فشار را بر مردم عزیزمان مضاعف می‌کند.
در هنگامی که عنان بداخلاقی و کژ رفتاری گسسته شود تنها بازار، تجارت و اقتصاد را هدف نمی‌گیرد و دامنه آن بی‌شک حوزه مدیریت را نیز خواهد گرفت.
نگاشتن این مقدمه کوتاه به دلیل انکار خدمات و مساعی دولتمردان سخت‌کوش و دلسوز و در رأس آنان رئیس‌جمهور توسط افراد مغرض یا ناآگاه است.  
به‌عنوان یک مصداق عینی برخود فرض می‌دانم یادی به نیکی کنم از شخصیت فرهیخته جناب آقای دکتر نوبخت، که نقش این بزرگوار در موفقیت‌های کاروان غرورآفرین ورزشی انکارنشدنی است.
ماه‌های اخیر برای وزارت ورزش و جوانان به دلیل تدارک رویدادی بزرگ، منحصر به فرد بود چون بزرگترین کاروان ورزشی ایران پس از انقلاب را برای بازی‌های آسیایی به جاکارتا اعزام کردیم. در این میانه مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیاز پشتیبانی مادی و معنوی از این کاروان بزرگ و ورزشکاران عزیزمان بود. شخصاً به دفتر جناب آقای دکتر نوبخت مراجعه کردم تا درخواست‌ها را مطرح و از اجابت آن اطمینان حاصل کنم که با رویی گشاده و اخلاقی مثال‌زدنی بدون کمترین اما و اگرهای مانع‌تراشانه ایشان دستور دادند تمامی نیازهای کاروان ورزشی را اعم از ریالی و ارزی به‌طور کامل تأمین کنند.
در عصر و دورانی که مردم عزیز ما به امید، نشاط و بالندگی نیاز دارند حمایت از کاروان بزرگ ورزشی که با سربلندی و افتخارآفرینی نشان دادند که لایق هر نوع حمایتی نیز بودند حاکی از آینده‌اندیشی و درایت دکتر نوبخت است و من را بیش از هر زمانی مصمم کرد که در این عصر تخریب‌گری و نامردمی باید از خدمات انسان‌های بزرگ در دولت مانند آقای دکتر نوبخت، آقای اکرمی سرپرست محترم وزارت اقتصاد و خزانه‌دار محترم کل کشور و سایر عزیزان را مورد قدردانی قرار داده و به استحضار افکار عمومی برسانم.
به کلام اول برگردیم و باور داشته باشیم که گرد و غبار از صحنه بیرون رفتنی است و آنچه پایدار خواهد ماند و جاودانه تاریخ می‌شود تصویر واقعی مردان بزرگ‌ و ملت شریف ایران است و در یک کلام این پیام جامعه ورزشی به دولتمردان است، "روحانی، نوبخت متشکریم."
کد مطلب: 93218
برچسب ها: حسن روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *