۰
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶

بازتاب ربوده شدن مرزبانان ایرانی در رسانه ها

رسانه های پاکستان خبر ربوده شدن مرزبانان ایرانی در نقطه صفر مرزی بین دو کشور را بازتاب دادند.
رسانه های پاکستان خبر ربوده شدن مرزبانان ایرانی در نقطه صفر مرزی بین دو کشور را بازتاب دادند.
روزنامه انگلیسی زبان «داون» پاکستان در پایگاه خبری خود به نقل از ایرنا اعلام کرد : 14 تن از مرزبانان ایرانی بین ساعت 4 و 5 بامداد در منطقه مرزی لولکدان از سوی یک گروه تروریستی ربوده شدند.
داون نوشت:منطقه لولکدان در 150 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان ایران است.
پایگاه خبری روزنامه «نیوز» نیز در خبری اعلام کرد: منطقه لولکدان که تروریست ها اقدام به ربودن مرزبانان ایران کرده اند از مناطق ناامن مرزی است که اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در آن تردد می کنند.
این روزنامه نوشت: ماه سپتامبر نیروهای مرزی و امنیتی ایران چهار شرور متعلق به گروه تروریستی جیش العدل را که سعی داشت به داخل خاک پاکستان متواری شود به هلاکت رساندند.
شبکه خبری «جیو» در پاکستان نیز در گزارشی اعلام کرد: گروه های تروریستی در مناطق مرزی از سوی دشمنان دو کشور همسایه مورد حمایت قرار می گیرند.
شبکه « 92 »دیگر شبکه خبری پاکستان نیز اعلام کرد: پس از این حادثه نیروهای امنیتی و نظامی ایران از پاکستان خواستند برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام تروریستی با ایران همکاری کنند.
دیگر شبکه های خبری و پایگاه های اینترنتی خبری پاکستان هر یک با اعلام خبر ربوده شدن مرزبانان ایرانی آن را توطئه ای دیگر از سوی قدرتهای جهان برای دامن زدن به بی ثباتی و ناامنی در منطقه دانستند.
به گزارش ایرنا از سپاه نیوز، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی روز سه شنبه در اطلاعیه‌ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور با خیانت عوامل نفوذی در این حادثه خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: شامگاه گذشته (دوشنبه 23 مهر) تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شدند.
این اطلاعیه در ادامه با اشاره به اینکه این پایگاه از استحکامات خوبی برخوردار بوده، خاطرنشان کرده است: عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و رو به روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌.
کد مطلب: 95904
برچسب ها: پاکستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *