۰
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸

کمپین "تحریم امارات" به پاریس رسید

کمپین بین‌المللی "تحریم امارات" روز شنبه در چارچوب هفته فعالیت‌های خود برای تحریم ابوظبی در اروپا نمایشگاهی در پاریس برگزار کرد.
کمپین بین‌المللی "تحریم امارات" روز شنبه در چارچوب هفته فعالیت‌های خود برای تحریم ابوظبی در اروپا نمایشگاهی در پاریس برگزار کرد.
به گزارش ایسنا، روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی نوشت، این نمایشگاه شامل ماکت محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی است در حالی که دستانش با زنجیر بسته شده و توسط کودکان یمنی به دادگاه کشانده می‌شود. این در اشاره به درخواست برای دادگاهی بین‌المللی او به اتهام ارتکاب جنایات جنگی امارات در یمن و نقض حقوق بشر این کشور است.
این نمایشگاه شامل تابلوهایی در خصوص نقض‌های حقوق بشر امارات و جنایات‌های آن علیه غیرنظامیان یمن و همچنین عکس‌های کودکان قربانی شده در جنگ یمن است.
در این نمایشگاه همچنین تصاویری از مهمترین شرکت‌های اماراتی یا فعالان این کشور که باید تحریم شوند، نمایش داده شده و در آن اطلاعات لازم درخصوص کمپین بین‌المللی علیه امارات در اختیار عموم قرار می‌گیرد.
در این نمایشگاه عکس‌هایی نقض‌های حقوق بشر امارات، بازداشت‌های بی‌هدف و سرکوب حق آزادی بیان مخالفان، اصحاب رسانه و دانشگاهیان را تصویر می‌کشند.
برگزارکنندگان "کمپین تحریم امارات" از جامعه جهانی خواستند تا با دخالت فوری خود به نقض حقوق بشر در امارات خاتمه بخشیده و مقامات این کشور را ملزم کنند تا به حقوق بشر احترام بگذارند و آن را به رسمیت بشناسند.
این کمپین بین‌المللی روز شنبه فعالیت خود را با محوریت تحریم ابوظبی در اروپا آغاز کرد و دفتر آن در پاریس است. اولین هفته فعالیت‌های این کمپین در برلین آلمان در مقابل دروازه مشهور "براندنبورگ" برگزار شد که در آن عکس‌هایی از جنایات جنگی ائتلاف سعودی - اماراتی در یمن به نمایش گذاشته شده بود.
کد مطلب: 96900
برچسب ها: امارات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *