۰
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۰
دبیرکل فتح انتفاضه فلسطین:

هرکس ضد سوریه عمل کند ضد فلسطین است

دبیرکل جنبش فتح انتفاضه فلسطین با تقدیر از مواضع ایران در حمایت از مردم فلسطین گفت: امروز هرکسی با سوریه همراه هست بدون شک با فلسطین همراه هست و هر کسی ضد سوریه عمل کند، بی تردید ضد فلسطین عمل کرده است.
در دیدار عباس گلرو معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه با زیاد نخاله معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، پیرامون تحولات سوریه و فلسطین گفتگو شد.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به تحولات جاری سوریه اظهار داشت مردم سوریه با مداخله خارجی مخالفند و خواستار حل و فصل داخلی موضوع هستند.

زیادنخاله با اشاره به نقش سوریه در حمایت از جریانهای مقاومتی ، سوریه را عمق استراتژیک مقاومت توصیف کرد.

سرهنگ ابوموسی دبیرکل جنبش فتح انتفاضه فلسطین نیز در دیدار معاون سفارت کشورمان در سوریه، بحران جاری در سوریه را توطئه ای علیه سوریه و محور مقاومت دانست و تاکید نمود این بحران هیچ ارتباطی با بحث دموکراسی و اصلاحات ندارد. وی با تقدیر از ایستادگی سوریه در برابر فشارهای بین المللی ، اظهار داشت که سوریه از بحران جاری عبور کرده است.

دبیرکل جنبش فتح انتفاضه از نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت، فلسطین و سوریه تقدیر کرد و اظهار داشت ما از موضع جمهوری اسلامی ایران که بر اساس وظیفه دینی و اخلاقی در کنار ملت فلسطین و سوریه قرار گرفته است تقدیر می کنیم. وی افزود امروز هرکسی با سوریه همراه هست بدون شک با فلسطین همراه هست و هر کسی ضد سوریه عمل کند، بی تردید ضد فلسطین عمل کرده است.

معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در این دیدارها ، نگاه جمهوری اسلامی ایران به تحولات جاری سوریه را نگاهی بر مبنای اصول ایمانی و اخلاقی و دفاع از ارزش مقاومتی دانست و تاکید کرد موضوع سوریه را باید فراتر از مباحث تاکتیکی و استراتژیکی نگاه کرد.

گلرو تحولات جاری در سوریه را یک امتحان دشوار برای همه طرفداران محور مقاومت دانست .

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مردم سوریه را تصمیم گیر اصلی درسرنوشت خویش می داند و با هرگونه مداخله خارجی مخالف است.
کد مطلب: 9913
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *