۰
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴

"آزمون" شانس نخست آقای گلی

سایت تلگراف استرالیا از تیم ملی فوتبال ایران و سردار آزمون به عنوان شانس های نخست قهرمانی و آقای گلی در جام ملت های آسیا یاد کرد.
سایت تلگراف استرالیا از تیم ملی فوتبال ایران و سردار آزمون به عنوان شانس های نخست قهرمانی و آقای گلی در جام ملت های آسیا یاد کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف،  جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی امارات برگزار خواهد شد و تا آغاز این رقابت بزرگ تنها ۲ هفته دیگر باقی مانده است. تیم ملی استرالیا مدافع عنوان قهرمانی کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارد و باید با تیم هایی چون ایران، کره جنوبی و ژاپن در این راه رقابت کند که مدعیان اول قهرمانی هستند.  
در این دوره از رقابت ها مربیان بزرگ زیادی حضور دارند. کارلوس کی روش و پائولو بنتو پرتغالی در کنار اریکسون و لیپی و زاکرونی از جمله مربیان بزرگی هستند که در این دوره از رقابت ها حضور دارند. همچنین بازیکنان بزرگ زیادی هم در این دوره هستند. شاید بتوان سون هیونگ مین را ستاره ای بدانیم که با جدایی از تاتنهام تیمش را در جام ملت ها همراهی می کند. در کنار او، علیرضا جهانبخش و متئو رایان از برایتون که برای ایران و استرالیا بازی می کنند و مایا یوشیدا ژاپنی که در ساوت همپتون بازی می کنند نیز حضور دارند.  
شانس های آقای گلی
۱- سردار آزمون
مهاجم ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال ایران توانسته است ۲۳ گل ملی نیز در کارنامه خود داشته است و از شانس های اصلی آقای گلی در این دوره از رقابت ها محسوب می شود. او در شرایط خوبی تیم ملی ایران را همراهی می کند و اگر ایران به مراحل پایانی جام برسد، باید منتظر درخشش آزمون بود.  
۲- وو لی از چین
۳- جی دونگ وون از کره جنوبی
کد مطلب: 99532
برچسب ها: سردار آزمون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *