۰
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۷
آزمون در گفتگو با روزنامه الاتحاد امارات:

تفاوت من با نيستلروي از زمين تا آسمان است

سردار آزمون در مصاحبه با روزنامه الاتحاد امارات گفت: سرعت ما در نيمه دوم بازي با قطر کفه ترازو را به نفع تيم ملي ايران سنگين کرد.
تفاوت من با نيستلروي از زمين تا آسمان است
 به نقل از روزنامه الاتحاد امارات، سردار آزمون ستاره بازی ایران و قطر و زننده زیباترین گل مسابقات تاکنون به اعتراف تمام مفسران نقطه عطفی در این بازی بود و گلی که برابر قطر به ثمررساند گلی متفاوت با تیم های آسیایی بود.

جواد و آندو عامل پیروزی ایران
سردار بعد از این بازی در خصوص عملکرد ایران گفت: کارلوس کی روش بین دو نیمه ب بازیکنان تاکید کرد به بازی خود در نیمه دوم سرعت دهید و قدرت انتخاب را از قطری ها بگیرید. ما روی همین تاکتیک و سرعت و تجربه تیموریان و نکونام به پیروز رسیدیم. قدرت بدنی ما از حریف قطری مان بالاتر بود.جواد و آندو با حرکات ترکیبی شان فضای خوبی برای مهاجمان فراهم کرده بودند. ما در نیمه دوم با استمرار شکل دفاعی خوب مان توانستیم با سرعت بخشیدن به بازی به هدف تیمی مان برسیم. گل ما بر روی اشتباه بازیکنان قطری به ثمر رسید و توپ گیری آندو و پاس حرفه ای دژاگه را من به گل تبدیل کردم.من توانستم با پس کشیدن توپ از جلوی دفاع قطری خودم را با دروازه بان تک به تک کنم و بعد از آن دیگر گل زدن کاری نداشت.دروازه بان قطر هر چه تلاش کرد نتوانست به توپ برسد.


کی‌روش گفت از تو انتظار دارم
او دلیل آنکه اول به سمت تماشاگران و بعد به سمت کی روش را رفت و اینطورتوضیح داد:من به سمت تماشاگران رفتم چون در خیالم هم نمی دیدم در استرالیا اینقدر تماشاگران داشته باشیم . انها استادیوم سیدنی را شبیه آزادی کرده بودند. اما دلیل رفتن من به سمت کارلوس کی روش این بود که دو روز قبل از این بازی او به من گفته بود، از تو انتظار گل دارم .بین دو نیمه او خصوصی از من خواست که به بازی سرعت بدهم و به محض دریافت فرصتی مناسب توپ را بدون معطلی گل کنم. او به من گفت، این بازی فرصتی تکرار نشدنی برای توست و پس برو و خودت را نشان بده. من قدر این فرصت را دانستم و مهم ترین گل زندگی ام را به ثمر رساندم و از کی روش به خاطر این اعتماد بسیار سپاسگزارم و به او هم این حرف را زدم.

باید از پایم رادیوگرافی کنم
او در مورد مصدومیتش هم گفت: پزشک تیم به من گفت باید رادیو گرافی مجدد انجام بدهم و بعد از مشاهده عکس تصمیم نهایی را می گیرم اما من برای بازی با امارات آماده هستم. امیدواریم امارات را ببریم و به عنوان تیم اول صعود کنیم.

ایران از هیچ تیمی نمی ترسد
گلزن تیم ملی فوتبال ایران در مورد حریف بعدی ایران، امارات هم گفت: امارات بازیکنان برجسته نظیر عموری و مبخوط برای این تیم بازی می کنند اما ایران از هیچ تیمی نمی ترسد. ما قوی ترین سلاح را در اختیار داریم و قوی ترین سلاح خودمان هستیم.


تفاوت من با نیستلروی
من از سرمربی تیم ملی به خاطر اینکه گفت گل من شبیه نیستلروی است ممنونم. تفاوت من و نیستلروی از زمین تا آسمان است و من فکر می کنم آقای کی روش برای تشویق من این حرف را زده است.
کد مطلب: 44225
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *