۰
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲

ما همه پاسداریم

کرم محمدی
در خبرها آمده است که احتمالا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نظر دارد تا هم خروج از برجام را اعلام نماید وهم سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را بعنوان " یک سازمان تروریستی" معرفی نماید.
ما همه پاسداریم
در خبرها آمده است که احتمالا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نظر دارد تا هم خروج از برجام را اعلام نماید وهم سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را بعنوان " یک سازمان تروریستی" معرفی نماید.
 
در اینکه واژه ها در نزد مقامات آمریکایی وارونه تعبیر وتفسیر می شوند؛ تردیدی نیست.این یک شعار نیست بلکه حقیقتی آشکار است که با تامل و بررسی عملکرد آمریکایی ها در اقصی نقاط جهان و به ویژه خاورمیانه  براحتی قابل دسترسی می باشد.فراموش نکرده ایم که لشکر کشی آمریکا وکشورهای اروپایی به عراق وافغانستان به بهانه اجرای قطعنامه های سازمان ملل صورت گرفت.
 
اما امروز جهانیان شاهد هستند توافقنامه ای که امضای مقامات آمریکایی پای آن است و شورای امنیت سازمان ملل وقدرت های بزرگ دارای حق وتو در این شورا  وهمچنین آلمان آنرا تائید کرده اند؛ مورد بی اعتنایی مقامات آمریکایی و در راس آنها دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور قرار گرفته است.کشوری  که با ابزار قرار دادن قطعنامه های شورای امنیت؛ تمامیت ارضی واستقلال دیگر کشورها را هدف قرار داده و یا سالها سایر دول را تحت محاصره شدید قرار می دهد؛ اینگونه سیاست و موضع گیری یک بام وچند هوا را پیش گرفته است.
 
عملکرد دولت های روی کار آمده در کاخ سفید نشان می دهد که هرکجا اهداف ومنافع این کشور تامین وتضمین گردد؛ همانجا حقوق بشر رعایت ؛ دمکراسی اجرا ؛ مقابله با تروریسم وخشونت اعمال و.......گردیده است.برای کاخ سفید نشینان اهمیتی ندارد که هیچ گونه انتخاباتی در ممالک دوست وهم پیمان این کشور مانند عربستان؛ امارات متحده عربی؛ بحرین و.......برگزار نگردیده و در قرن 21 سیستم حکومتی آنها کماکان پادشاهی وموروثی است؟!
 
برای دونالد ترامپ اهمیتی ندارد که در سرزمین های اشغالی و در کشور یمن وبحرین و.......دهاه هزار نفر کشته می شوند؛ خانه های مردم ویران می گردد؛ مزارع آنان سوزانده می شود؛ نسل کشی آشکار و سیاست غیر انسانی سرزمین سوخته اجرا می گردد.مهم آن است که اقدامات جنایتکارانه رژیم های صهیونیستی ؛ سعودی وبحرین منافع آمریکا را تضمین می نماید.ارزش های والای انسانی مانند آزادی؛ حقوق بشر؛ عدالت؛ دمکراسی؛ مخالفت با خشونت وقتل وآدم کشی......در پای منافع آمریکا بارها وبارها ذبح شده اند.
 
امروز هم دولت آمریکا در صدد است تا یکی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی ملت ایران بنام" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" را در جرگه گروههای تروریستی قرار دهد.سازمانی که براساس قانون اساسی برآمده از رای ملت ایران تشکیل شده است. اعضای آن از اقشار مختلف ساکنان این سرزمین انتخاب گردیده اند.در طول عمر 38 ساله انقلاب اسلامی همواره خادم وخدمتگزار ملت ایران بوده و برای صیانت از انقلاب اسلامی وحاکمیت ملی واستقلال کشور ایران همیشه سرافراز؛ رساترین سرود وطن دوستی را با نثار جان شیرین در کوههای سربه فلک کشیده غرب ودشت های تف دیده جنوب سر داده اند.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها در عرصه داخلی و میدان های جنگ هشت ساله؛ بلکه در عرصه بین المللی مبارزه عملی با ترور و خشونت بسان ستاره ای پرفروغ در منظر افکار عمومی جهانیان می درخشد.گروهک های تروریستی وجنایتکاری که توسط سرویس های جاسوسی آمریکا وهم پیمانانش ساماندهی؛ تجهیز وحمایت می شوند؛ بارها قدرت و ضرب شصت پاسداران عزیز انقلاب اسلامی را چشیده اند. دلارهای سعودی ها؛ کمک های اطلاعاتی سازمان سیای آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ سلاح های اهدایی قدرت های فرامنطقه ای ؛ گسیل آدم کشان حرفه ای و آموزش دیده دست ارتش آمریکا ؛ در برابر طراحی مغزهای متفکر مستشاران سپاه  واجرای دقیق نقشه های این نهاد در عراق و سوریه زانوی حقارت زده اند.
 
اینبار نیز آمریکایی ها برای امنیت جهانی و به ویژه امنیت کشورهای خاورمیانه و مبارزه با سازمان ترور و تروریست ها؛ به مقابله با سپاه نیامده اند.مخالفت کاخ سفید با سپاه ؛ در اصل تلاش برای تقویت پایه تروریست ها و  تداوم جنایات آنهاست.اگر ریشه نظامی گروههای جنایت پیشه در منطقه خشکانیده شود و مناطق اشغال شده در عراق وسوریه یکی پس از دیگری آزاد شوند؛ آمریکا بهانه ای برای حضور در منطقه ندارد. آنچه حضور نامیمون ارتش آمریکا درمنطقه را توجیه می نماید؛ زنده بودن سلول های سرطانی تروریست هاست.
 
قدرت مستشاری جمهوری اسلامی ایران که توسط سپاه پاسداران نمایندگی می شود وهمچنین سیاست خارجی دور اندیش؛ انقلابی و عقلانی که توسط وزارتخارجه پیگیری می شود توانسته است جبهه ای از سوریه وعراق تا روسیه وترکیه را انسجام داده و  تمامی معادلات قدرت های فرامنطقه ای وبرخی شیوخ حاشیه خلیج فارس را بر هم زده و می رود تا آخرین رمق باقی مانده از مزدوران خون آشام را بگیرد.آمریکایی ها باید بدانند که ایرانیان نه تنها سپاه را تروریست نمی دانند بلکه این نهاد محبوب ملت ودولت ایران هستند.
 
سپاه یادگار جاودان امام راحل امت(ره)؛ تشکیل شده از اقشار مختلف مردم؛ جان برکف در دفاع از میهن وانقلاب اسلامی ؛ مقتدر وکارآمد در عرصه سازندگی؛ دلسوز در عرصه خدمت رسانی به مناطق محروم و سرآمد در مبارزه با تروریست های خون آشام و یکی از اضلاع مهم برقراری نظم وامنیت در کشور می دانند.
 
دشمنان این ملک وملت بدانند که سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست.هرکس دل در گرو پیشرفت وترقی ایران زمین و اتحاد وانسجام ملی در این سرزمین پهناور دارد؛ هرکس حامی و پایبند به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است؛ هر کس برای ایثار و فداکاری فرزندان این ملت در هشت سال دفاع مقدس احترام قائل است؛ هرکسی که مخالف دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور است؛ هرکسی که خود را در خط رهبری معظم انقلاب می داند؛ هر کسی که خواهان زندگی با عزت در ایران عزیز است........خود را یک پاسدار می داند.سپاه جریان؛ حزب وگروه سیاسی و یا قومی  نیست که به عده ای خاص تعلق داشته باشد.سپاه نهادی فراگیر و متعلق به همه مردم ایران است.تمامی ادیان؛ مذاهب واقوام در این نهاد انقلابی سهیم بوده و این نهاد به همه آنها تعلق دارد.در یک کلام ؛ سپاه پاسداران یعنی ایران و ایران یعنی سپاه پاسداران.همانگونه که سایر نیروهای مسلح یعنی ایران و ایران یعنی تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران.
 
در مقابل زیاده خواهی ها و قلدرمآبی های آمریکایی ها چپ و راست؛ اصلاح طلب و اصولگرا ومستقل یکی هستیم. بگو مگوهای داخلی و انتقاداتی که به همدیگر داریم یک موضوع و مباحث درون خانوادگی خانواده ای بزرگ بنام " ایران" است.بعنوان یک نیروی اصلاح طلب به صراحت می گویم که : سپاه پاسداران را دوست دارم و در برابر رشادت و از خودگذشتگی شهیدان وجانبازان وآزادگانش سرتعظیم فرود آورده و به وجود رزمندگانش افتخار می کنم. ترامپ باید بداند که " ما همه پاسدار هستیم".این شعار نیست؛ این شعور و نشانه بالندگی ملت ایران است.نیروهای مسلح کشور اعم از ارتش؛ سپاه؛ انتظامی؛ وزارت اطلاعات وبسیج حافظان امنیت وآسایش و دژ های مستحکم اقتدار کشور هستند و برای انجام رسالت عظیمی که ملت برعهده آنها نهاده است؛ از جان شیرین مایه می گذارند.دشمنان فرزندان برومند کشورمان در نیروهای مسلح را دشمن و دوستانشان را دوست خود می دانیم
 
کد مطلب: 75046
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *