۱
۰
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹

استانداران جدید ۴ استان مشخص شدند

هیأت وزیران، «علیرضا رزم حسینی»، «بهرام سرمست»، «محمدعلی طالبی» و «عنایت الله رحیمی» را به ترتیب به عنوان استانداران استان های خراسان رضوی، قم، یزد و فارس انتخاب کردند.
هیأت وزیران، «علیرضا رزم حسینی»، «بهرام سرمست»، «محمدعلی طالبی» و «عنایت الله رحیمی» را به ترتیب به عنوان استانداران استان های خراسان رضوی، قم، یزد و فارس انتخاب کردند.
به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت؛ جلسه امروز - چهارشنبه - (12 دی ماه 97) هیات دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد.
در این جلسه، استانداران جدید استان های خراسان رضوی، قم، یزد و فارس از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند.
علیرضا رزم حسینی، استاندار منتخب خراسان رضوی، کارشناس اقتصاد از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ استاندار کرمان بوده است.
همچنین بهرام سرمست، دانش آموخته دکترای علوم سیاسی است و سمت‌‌های سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور، مدیرکل سیاسی وزارت کشور و مدیرکل سیاسی،‌ انتخابات و تقسیمات سیاسی استانداری تهران را در کارنامه خود دارد.
محمدعلی طالبی، استاندار منتخب یزد، دانش آموخته دکترای علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی است و پیش از این معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بوده است.
عنایت الله رحیمی، استاندار جدید فارس دانش آموخته مقاطع دکترای شهرسازی است و پیش از انتصاب به عنوان استاندار فارس، سمت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس را برعهده داشته است.
به گزارش ایرنا، با اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان، 14 استاندار کشور از سمت خود کنارگیری کردند که با رای اعتماد امروز هیات وزیران به چهار استاندار جدید، 15 استاندار برای استان ها انتخاب شدند.
هیات دولت در جلسه چهارشنبه (21 آذر 97) «انوشیروان محسنی بندپی»را به عنوان استاندار تهران، «عزیزالله شهبازی» را به عنوان استاندار البرز و «علیرضا آشناگر» را نیز به عنوان استاندار سمنان تعیین کردند.
هیات وزیران همچنین در جلسه چهارشنبه (هفتم آذر ماه)، «محمدرضا پورمحمدی»، «محمدصادق معتمدیان» و «محمدعلی شجاعی» را به ترتیب عنوان استانداران جدید آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی و «احمد حسین زادگان» را هم به عنوان استاندار مازندران انتخاب کردند.
همچنین «سید سعید شاهرخی» به عنوان استاندار جدید همدان، «فتح االله حقیقی» به عنوان استاندار جدید زنجان و «احمد علی موهبتی» به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان در جلسه 23 آبان از هیات وزیران رای اعتماد گرفتند.
«عباس رضایی» نیز 30آبان ماه 97 به عنوان استاندار اصفهان از هیات وزیران رأی اعتماد گرفت و اعضای دولت از خدمات محسن مهرعلیزاده استاندار پیشین این استان تقدیر و تشکر کردند.
همچنین «محمدجواد فدایی» در جلسه 23 آبان هیات وزیران به عنوان استاندار جدید کرمان تعیین و جانشین علیرضا رزم حسینی شد که در خردادماه 97 از سمت خود استعفا کرده بود.
کد مطلب: 100296
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


azarmi
Iran, Islamic Republic of
ارتباطات کرمان که متحول شد، متاسفانه مردم بعد از چند سال هنوز مشکل دارن!!!
کاش اقای الهامی رو هم با خودشون ببرند خراسان رضوی که اگر زلزله شد مشکل رو زودی حل کنن