۰
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۴

تغییر استانداران انتخاباتی است

نماینده تفت و میبد در مجلس نهم گفت: تغییر استانداران انتخاباتی است.
حجت الاسلام سید جلال یحیی‌زاده با اشاره به تغییر و جابجایی ۱۳ استاندار از ابتدای سال تاکنون آن را انتخاباتی دانست و به خبرنگار ایلنا گفت: اینکه چرا کدام استاندار و به چه علت تغییر کرده را دقیقا نمی‌توان بیان کرد ولی درمجموع آنچه مسلم است این است این تغییر و تحولات در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است.
یحیی‌زاده در ادامه در رابطه با اظهارات وزیر کشور مبنی بر عدم ارتباط وی با عزل و نصب‌ها گفت: این اظهار نظر‌ها رافع مسئولیت‌ها نیست و در صورت بروز مشکل نمایندگان از وزیر سوال خواهند کرد. طبق قانون اساسی وزرا بر اساس وظایف خود مسئول هستند و باید پاسخگوی رفتار خود در قبال مردم و نمایندگان باشند.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه تغییر و تحولات استانداران به استان یزد هم خواهید رسید یا خیر؟، گفت: بنده در چند روز گذشته پیگیر موضوع بوده‌ام و تاکنون خبری در خصوص تغییر استاندار یزد مطرح نیست.
نماینده تفت و میبد در عین حال گفت: باتوجه به‌شناختی که از روحیه این دولت وجود دارد، نمی‌توان به اظهارات مسئولان دولت مبنی بر عدم تغییر مدیریت استان «قسم» خورد!
وی همچنین گفت: در یک‌سال اخیر برخی افراد در مذاکره با مسئولین ارشد استان عنوان کرده بودند قرار است بعنوان استاندار جدید یزد انتخاب شوند ولی تاکنون موضوع به جایی نرسیده است.
این نماینده مجلس، نمایندگان استان را مخالف تغییر استاندار در ماه‌های پایانی دولت دانست و گفت: دولت باید دراین مقطع به فکر اجرایی شدن مصوبات سفرهای خود باشد.
کد مطلب: 16162
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *