۰
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷

چرا کودک‌آزاری می‌شود؟

مدیرکل بهزیستی استان کرمان معضلات اجتماعی به ویژه کودک آزاری را ناشی از فقر فرهنگی، اقتصادی و عدم آگاهی خانواده‌ها دانست.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان معضلات اجتماعی به ویژه کودک آزاری را ناشی از فقر فرهنگی، اقتصادی و عدم آگاهی خانواده‌ها دانست.
به گزارش ایسنا، "عباس صادق‌زاده" ضمن اظهار تاسف از انتشار فیلم آزار و اذیت کودکان کار در کرمان گفت: بر اساس قوانین برنامه ششم توسعه سازمان بهزیستی به عنوان اصلی‌ترین متولی مسائل اجتماعی مدیریت و پیگیری این وقایع را بر عهده دارد که به محض انتشار کلیپ کودک آزاری با شهردار، استاندار و دادستان استان کرمان جهت پیگیری و برخورد با این اتفاق ارتباط برقرار شد.
مدیر کل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه معضلات اجتماعی به ویژه کودک آزاری ناشی از فقر فرهنگی، اقتصادی و عدم آگاهی خانواده‌هاست، عنوان کرد: با مشارکت و همکاری همه افراد و مسئولین به ویژه شهرداری وهمچنین ارتقاء دانش اجتماعی افراد و خانواده ها باید مسائل مربوط به ساماندهی کودکان کار و خیابان را حل و فصل کرد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به وجود دو مرکز نگهداری کودکان کار و خیابان در کرمان بیان کرد: یک مرکز روزانه با ظرفیت 150 نفر و یک مرکز شبانه روزی با ظرفیت 25 نفر به کودکان کار و خیابان خدمات حمایتی ارائه می کنند.
کد مطلب: 100988
برچسب ها: کودک آزاری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *