۰
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹

پایان جولان شکارچیان چه زمانی است؟

دو شکارچی در طارم، سه شکارچی در البرز و یک شکارچی در آبیک به دام مأموران حفاظت محیط‌زیست استان قزوین افتادند.

دو شکارچی در طارم، سه شکارچی در البرز و یک شکارچی در آبیک به دام مأموران حفاظت محیط‌زیست استان قزوین افتادند.
به گزارش ایسنا، چندی وقتی است اخبار دستگیری شکارچیان از سوی مسئولان امر مخابره می‌شود و امروز با دریافت سه خبر این سوال پیش می‌آید پایان جولان شکارچیان بی‌رحم که حتی به کبوتر وحشی نیز رحم نمی‌کنند چه زمانی است؟
 
دستگیری دو شکارچی غیرمجاز با اسلحه قاچاق در طارم
جمشید کاووسی رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان قزوین اعلام کرد: در پی گشت کنترل مأموران یگان حفاظت طارم دو نفر شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند.

کاووسی افزود: از متخلف دوقبضه سلاح غیرمجاز و قاچاق کشف و ضبط و پرونده برای رسیدگی به مراجع قضائی ارجاع شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان قزوین در پایان بیان کرد: از کلیه طبیعت دوستان تقاضا داریم تا همچنان این اداره را در امر حفاظت از طبیعت یاری کرده و به‌محض رؤیت هرگونه تخلف زیست‌محیطی، با اداره حفاظت محیط‌زیست تماس و موارد را جهت رسیدگی منعکس کنند.
دستگیری سه شکارچی غیرمجاز در شهرستان البرز
اکبر کشت پرور رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان البرز عنوان کرد: در پی گشت کنترل مأموران یگان حفاظت البرز سه شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند.

کشت پرور خاطرنشان کرد: از متخلف لاشه سه قطعه کبوتر و یک قبضه سلاح و یک قبضه تفنگ بادی ۵/۵ کشف و ضبط و برای رسیدگی به مراجع قضائی ارجاع شد.
دستگیری شکارچی غیرمجاز در شهرستان آبیک
محمد ایران‌نژاد رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان آبیک اعلام کرد: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان آبیک در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی یک نفر متهم را به‌طور غیرمجاز و در فصل ممنوع شکار که مبادرت به شکار دو قطعه کبوتر وحشی کرده بود را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: از متهم یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی دولول و تعدادی فشنگ ساچمه زنی و لاشه دو قطعه پرنده شکار شده کشف و ضبط شد و پرونده متهم در حال تکمیل و ارسال به مراجع قضائی است.

ایران‌نژاد با توجه به اتمام فصل شکار تصریح کرد: مأموریت یگان حفاظت این اداره به‌طور شبانه‌روز در زیستگاه‌های حیات‌وحش حضور دارند و با تخلفات شکار و صید به‌طورجدی برخورد خواهند کرد.
 
کد مطلب: 101807
برچسب ها: محیط زیست
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *