۰
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تابلوهای این شهر وسوسه برانگیزند

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: ۳۳۰ تابلوی تبلیغاتی اضافه در سطح شهر باقی مانده است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: ۳۳۰ تابلوی تبلیغاتی اضافه در سطح شهر باقی مانده است.
پیمان بضاعتی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مساله تابلوهای تبلیغاتی کرج که اخیراً انتقادات زیادی را برانگیخته است، اظهار کرد: ۴۰۰ تابلوی تبلیغاتی اضافه در کرج وجود داشت که با تلاش‌های صورت گرفته ۷۰ مورد از آنها جمع‌آوری شده است.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای جمع آوری ۳۳۰ تابلوی باقی مانده نیز صورت گرفته ولی این امر زمان‌بر است و نباید انتظار داشت یک هفته و یک ماهه به ثمر بنشیند.
وی توضیح داد: تمام این تابلوهای تبلیغاتی متعلق به شهرداری نیست و همین فرایند، ساماندهی این سازه‌ها را با کندی مواجه کرده است. به عنوان مثال از ۱۵ پایه تبلیغاتی موجود در خیابان هفت نیز تنها سه مورد متعلق به شهرداری و مابقی به دستگاه‌ها و ارگان‌های دیگر اختصاص دارد.
بضاعتی پور خاطرنشان کرد: این تابلوهای تبلیغاتی ماهانه ۵۰ میلیارد تومان درآمدزایی مالی دارند و همین زمان جمع آوری و ساماندهی آنها را طولانی کرده است.
وی اظهار کرد: طرح موضوع برای ساماندهی این تابلوها به زودی به شورای فرهنگ عمومی استان ارائه می‌شود و در صورت صدور دستور از سوی امام جمعه کرج لازم الاجرا خواهد شد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: تابلوهای تبلیغاتی باید از کف شهر، جمع آوری و به جداره‌ها مثل دیوار و پشت بام واحدهای تجاری و … منتقل شوند تا برای نصب آنها ناچار به ایجاد سازه‌های جدید نشویم.
کد مطلب: 102021
برچسب ها: کرج
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *