۰
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

توضیحات باشگاه پارس جنوبی درباره یک گزارش

در پی انتشار مطلبی در روزنامه مردم سالاری سه شنبه 9 بهمن‌ماه 1397 با عنوان «در تیم پارس جنوبی جم چه خبر است؟» روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی توضیحاتی را درباره برخی موارد ارائه داده که متن این جوابیه بدین شرح است:
در پی انتشار مطلبی در روزنامه مردم سالاری سه شنبه 9 بهمن‌ماه 1397 با عنوان «در تیم پارس جنوبی جم چه خبر است؟» روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی توضیحاتی را درباره برخی موارد ارائه داده که متن این جوابیه بدین شرح است:
1- در بخش اولیه مقاله منتشر شده به نتایج ضعیف تیم پارس جنوبی جم اشاره شده؛ اینکه پارس جنوبی در دومین سال حضورش در لیگ برتر در شرایطی که 12 بازیکن کلیدی خود از جمله محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، میثم تیموری، فرشاد محمدی‌مهر، مایکل اومانیا، علی دشتی، امید سینگ و... را از دست داده رتبه ششم جدول را در پایان نیم فصل اول به دست می‌آورد، از دید هیچ کارشناسی نتیجه ضعیف تلقی نمی‌شود. آنهم در شرایطی که تیم‌های بزرگ و پرهزینه‌تری مثل فولاد خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان و... به مراتب عملکرد ضعیف‌تری نسبت به پارس جنوبی با بودجه محدود داشتند.
2- انتقاد از برگزاری اردوی نیم فصل پارس جنوبی در جزیره کیش به جای اینکه این اردو در شهرستان جم که زمین مناسبی دارد برگزار شود، منطقی نیست؛ ورزشگاه تختی جم که زمین اصلی شهرستان جم است در تعطیلات نیم فصل زیر زیر کشت رفت تا چمن شاداب‌تری برای نیم فصل دوم لیگ برتر داشته باشد. از این رو برگزاری تمرینات در پایتخت هم علاوه بر اینکه امکانات تمرینی در تهران مجهزتر از جم است، دلیل دیگری به نام برگزاری دیدارهای تدارکاتی دارد. پارس جنوبی جم در تعطیلات نیم فصل بالغ بر 7 بازی تدارکاتی انجام داده که این امر در صورت حضور تیم در جم با توجه به محدودیت‌ تیم‌های جنوب کشور امکان‌پذیر نبود.
3- مجموع قراردادهای پارس جنوبی برای لیگ برتر هجدهم به 9 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌رسد؛ حال اینکه چنین بودجه‌ای برای اداره یک تیم لیگ برتری «ریخت و پاش» از سوی مدیرعامل پرتلاش باشگاه به حساب بیاید، هرگز قابل قبول نیست. آن هم در شرایطی که شاهد آن هستیم تیم‌های صنعتی و خصوصی زیادی در فصل جاری مبالغ زیادی هزینه کردند و هنوز به دستاوردهای اولیه‌شان نیز در مسابقات نرسیده‌اند.
4- همه تیم‌های بزرگ در فوتبال دنیا سعی می‌کنند نفرات‌شان را با جمعی از بازیکنان جوان و باتجربه تکمیل کنند. اینکه با گذشت چند ماه از مسابقات لیگ برتر جذب محمد نوری و رحمان احمدی باتجربه و مسن به چشم بیاید، کمی بی‌انصافی است. آنهم در شرایطی که در لیگ هجدهم بازیکنان جوانی مثل نیما انتظاری، احمد گوهری، مجید علیاری، سعید محمدی‌فر، محمد ستاری و... در ترکیب فیکس پارس جنوبی به میدان رفتند و جزو ستاره‌های تیم فوتبال باشگاه بودند.
5-در آخر ذکر این نکته ضروری است که حضور مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم در تصاویر عقد قرارداد با بازیکنان جدید در نقل و انتقالات نیم فصل با هماهنگی و طبق خواسته بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه انجام گرفته و مساله خاصی در این خصوص وجود نداشته است.
 
 
کد مطلب: 102086
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *