۰
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

واکنش شفر به استقلالی شدن منشا

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شایعه پیوستن گادوین منشا به جمع آبی پوشان تهرانی گفت: از این موضوع خبر ندارم و نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شایعه پیوستن گادوین منشا به جمع آبی پوشان تهرانی گفت: از این موضوع خبر ندارم و نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.
به گزارش ایرنا؛ «وینفرد شفر» پس از پایان بازی دوستانه استقلال مقابل هما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برگزار کردیم و البته باید از تیم حریف تشکر ویژه ای داشته باشم که زمینه برگزاری این مسابقه را فراهم کردند. در دو هفته قبل به خاطر شرایطی که وجود داشت، زمین مناسب نبود. من نمی دانم چرا در ایران، زمین تمرین خوب وجود ندارد.
وی با بیان اینکه بازیکنان ملی پوش استقلال از امروز به جمع ما برگشتند، افزود: ما از فردا خودمان را برای بازی با پیکان آماده می کنیم و استارت جدی خواهیم زد.
شفر خاطر نشان کرد: بازیکنان ملی پوش استقلال در اردوی تیم ملی خوب تمرین کرده اند و به طور حتم شرایط خوبی دارند. هرچند طبیعی است که این نفرات به خاطر حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت های آسیا ناراحت باشند. باید با آنها صحبت کنم تا از لحاظ روحی و روانی آماده حضور در مسابقات لیگ شوند.
سرمربی استقلال درباره وضعیت خسرو حیدری و علی کریمی و غیبت آنها در بازی با پیکان نیز تصریح کرد: چه می توانم راجع به آنها بگویم. مصدوم هستند و امیدوارم زودتر به تیم برگردند.
وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد استقلال هنوز به طور کامل آماده شروع لیگ نیست، گفت: شرایط ما خوب است. چند بازیکن جدید و جوان آورده ایم. بعد از بازی دوستانه باید اسامی را درنظر بگیریم تا ببینیم کدام یک از بازیکنان برای بازی با پیکان بهترهستند.
تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه برابر تیم دسته سومی هما به برتری2 بر صفر رسید.
کد مطلب: 102228
برچسب ها: شفر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *