۰
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۸

منشا:اشتباه نکردم به استقلال آمدم

مهاجم جدید استقلال می‌گوید برای نشان دادن توانایی‌هایش به استقلال آمده است.
مهاجم جدید استقلال می‌گوید برای نشان دادن توانایی‌هایش به استقلال آمده است.
به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، گادوین منشا بعد از انعقاد قرارداد با استقلال گفت: خیلی خوشحالم که در این‌جا حضور دارم. انتقال به استقلال یک قدم بزرگ و یک جهش بزرگ است. احساس غریبی ندارم و اینجا شبیه به خانه خودم است.
او ادامه داد: تنها چیزی که برای من مانده، نشان دادن توانایی‌های خودم است تا به خیلی افراد ثابت کنم که اشتباه نکردم به استقلال آمدم.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در ادامه عنوان کرد: استقلال را می‌شناسم. استقلال باشگاه بزرگی است و دو مرتبه قهرمان آسیا شده است. استقلال را همه می‌شناسند.
منشا درباره همکاری با شفر تصریح کرد: رابطه من با آقای شفر بسیار نزدیک است. ایشان به من اعتقاد دارند و به همین خاطر بود که ایشان از من خواست تا باشگاه من را جذب کنند. من از ایشان به خاطر اعتقاد و اعتمادی که به من دارند، تشکر می‌کنم.
او در بخش بعدی صحبت‌هایش بیان کرد: استقلال در آسیا با تیم‌های سختی رقابت می‌کند. من با الهلال و الدحیل بازی کردم و مهم‌ترین چیز این است که برابر آن‌ها موفق عمل کردم. امیدوارم استقلال نتایج خوبی بگیرد و عملکرد خوب من در آسیا تداوم داشته باشد تا به تیم کمک بیش‌تری بکنم.
وی در پایان اعلام کرد که در استقلال شماره ۹۰ را بر تن می کند.
کد مطلب: 102438
برچسب ها: باشگاه استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *