۰
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴

راهکار تقویت ارزش پول ملی، رونق تولید ملی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: راهکار تقویت ارزش پول ملی، رونق تولید ملی است که بدون رفع موانع تولید اتفاق نمی‌افتد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: راهکار تقویت ارزش پول ملی، رونق تولید ملی است که بدون رفع موانع تولید اتفاق نمی‌افتد.
به گزارش ایرنا، «سید فرید موسوی» روز شنبه در دومین نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افزود: بسیاری مشکلات امروز در عرصه اقتصادی ناشی از اتفاق‌های ناخوشایند در حوزه کاهش ارزش پول ملی است.
وی یادآور شد: برپایه گزارش بانک جهانی جایگاه جمهوری اسلامی ایران در زمینه بهبود فضای کسب و کار نسبت به سال گذشته چهار پله سقوط کرده است.
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: با تکیه بر توانمندی های داخلی می توانیم از مشکلات، همچنین دشمنی های آمریکا و تداوم فشارهای اقتصادی علیه کشورمان عبور کنیم.
موسوی گفت: شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و صنعت نمایشگاهی با تداوم روند فعلی قادر به اجرای مأموریت‌ها و برآورده کردن انتظارات در این بخش و رونق صنعت و تولید نیست.
وی تاکید کرد: باید استانداردهای کیفی برگزاری نمایشگاه ها را ارتقا دهیم تا بتوان به شناسایی نیازهای مشتریان و کمک به تولید پرداخت تا مواردی نظیر انتقال فناوری اتفاق بیافتد.
موسوی با بیان اینکه امروز در حوزه تجارت به ویژه تجارت خارجی با مشکلات و چالش‌های اساسی مواجهیم، بیان داشت: انتظار می‌رود چالش‌ها در این صنعت مشخص شده و برای رفع آنها برنامه داشته باشیم، همچنین راهبرد مناسبی در بخش نمایشگاهی داشته باشیم.
وی، تحقق این مهم در گروی ارتقای شفافیت در ساز و کارهای صنعت نمایشگاهی برشمرد و افزود: باید شبهه ها را در این بخش با افزایش شفافیت و همچنین تقویت سرمایه اجتماعی نزد این صنعت تقویت کرد.
به گزارش ایرنا، در دومین نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت نمایشگاهی از برترین‌های جشنواره پوسترهای نمایشگاهی، همچنین برترین های جشنواره وب و اپلیکیشن های نمایشگاهی با اهدای تندیس و لوح، قدردانی شد.
کد مطلب: 103391
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *