۰
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۴

چالش بزرگ ترامپ در انتخابات آمریکا

بسیاری از شرکت کنندگان در گردهمایی کنش سیاسی محافظه کاران موسوم به «سی پک»، «جو بایدن» را بزرگترین تهدید برای «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا دانستند.
بسیاری از شرکت کنندگان در گردهمایی کنش سیاسی محافظه کاران موسوم به «سی پک»، «جو بایدن» را بزرگترین تهدید برای «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا دانستند.
به گزارش عصرشنبه ایرنا به نقل از تارنمای نشریه هیل، فعالان شرکت کننده در این کنفرانس در پاسخ به پرسشی در خصوص بزرگترین رقیب برای ترامپ، نام معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا را بر زبان آوردند.
میزان محبوبیت ترامپ به 40 درصد رسیده، وی حمایت رای دهندگان مستقل را از دست داده و دمکرات های مجلس نمایندگان آمریکا شعله تحقیقات در مورد سیاست های وی، مبادلات تجاری اش و رسوایی شخصی رئیس جمهوری را بالا کشیده اند.
«جوزف لوئیس» یکی از شرکت کنندگان در گردهمایی سی پک گفت که معتقدم بایدن از حمایت بالای دمکرات ها برخوردار خواهد بود و قدرترین نامزد در انتخابات محسوب خواهد شد.
وی افزود: بایدن، فردی مجرب است و همه وی را می شناسند، ضمن اینکه به خاطر لغزش هایش نیز سرشناس است.
دوستان و متحدان بایدن که با وی در ارتباط هستند، گفته اند که او به احتمال قوی طی ماه های آینده، برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی می کند.
در همین حال، چند دهه تجربه بایدین در سیاست، از این مساله حکایت دارد که وی با توشه ای پر، گام به کارزار مقدماتی دمکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 می گذارد.
با این همه، شماری از یاوران ترامپ که در نشست سی پک حضور داشتند، گفتند که رئیس جمهوری نباید هیچ نگرانی ای در مورد انتخابات 2020 داشته باشد.
ترامپ قرار است امروز در گردهمایی فعالان راستگرا در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کاران سخنرانی کند. مشخص نیست که وی در سخنرانی خود به چه موضوع هایی می پردازد. این سومین سخنرانی وی در نشست سی پک از زمان انتخاب به مقام ریاست جمهوری است.
«مایک پنس» معاون رئیس جمهوری روز جمعه در این کنفرانس، موفقیت های ترامپ را در بوق و کرنا کرد و به دیدار اخیر وی و رهبر کره شمالی در هانوی ویتنام اشاره داشت.
ترامپ از زمان به قدرت رسیدن از تریبون سی پک برای برجسته کردن دستاوردهای خود و عیب جویی از مخالفانش استفاده کرده است.
کد مطلب: 103860
برچسب ها: دونالد ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *