۰
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۰

استعفای قلعه نویی تایید شد

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال استعفای سرمربی این تیم را در جلسه هیات مدیره باشگاه تایید کرد و گفت: استقلال شرایط بدی دارد و بازیکنانش هنوز یک ریال هم دریافت نکرده‌اند.
به گزارش مهر، منصور پورحیدری در حاشیه دیدار دوستانه استقلال و مس کرمان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: امیر قلعه نویی در جلسه با اعضای هیات مدیره گفته بود که به خاطر مشکلات مالی دیگر نمی‌تواند با بازیکنان رودررو شده و تاکید کرده بود با این وضعیت از سرمربیگری استقلال کناره گیری می‌کند.

وی تاکید کرد: الان حدود ۱۲ هفته از لیگ برتر گذشته است اما بازیکنان ما هنوز به اندازه بازیکنان فجرسپاسی و تراکتورسازی هم پول نگرفته‌اند. با این شرایط نمی‌توان انتظار داشت که هم در لیگ قهرمانان آسیا هم در لیگ برتر موفق باشیم.

پورحیدری ادامه داد: فکر می‌کنید چرا بازیکنان ما می‌روند و دیگر برنمی‌گردند؟ آنها خسته شده‌اند! اگر این روند ادامه پیدا کند شاید بقیه هم بروند و دیگر برنگردند.

سرپرست تیم استقلال خاطرنشان کرد: به هر حال بازیکنان هم آدم هستند و خرج دارند. استقلال شرایط بدی دارد و بازیکنانش هنوز یک ریال هم دریافت نکرده‌اند. آقایان باید بیشتر به فکر باشند.

پورحیدری در پایان در خصوص دلایل غیبت فابیو جانوآریو هم گفت: این بازیکن از قبل با ما هماهنگ کرده بود که به مرخصی برود. غیبت او ارتباطی با مسائل مالی ندارد.
کد مطلب: 10461
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *