۰
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵

ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین

رییس پلیس راه قزوین گفت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی آزادراه‌های این استان با حجم بالایی از خودروها و ترافیک سنگین روبرو شده اند.
رییس پلیس راه قزوین گفت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی آزادراه‌های این استان با حجم بالایی از خودروها و ترافیک سنگین روبرو شده اند.
سرهنگ نصرالله بیگلری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: ترافیک در حال حاضر در باند شمالی آزادراه‌های قزوین -کرج، قزوین-رشت و قزوین-زنجان سنگین و تردد در آنها به کندی صورت می گیرد.
به گفته این مسئول انتظامی، خوشبختانه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان طی 24 ساعت گذشته حادثه ناگواری از جاده های این استان گزارش نشده است.
وی با اشاره به ورود سامانه بارش زا از شب گذشته به این استان و بارش های پراکنده، یادآور شد: به رانندگان توصیه می شود با توجه به لغزندگی سطح برخی از راه های این استان ضمن رعایت مقررات رانندگی با سرعت مطمئن در جاده حرکت کرده و از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری و فاصله طولی با خودرو مقابل را رعایت کنند.
وی در ادامه با اشاره به آماده باش 100 درصدی پلیس راه در سطح راه های اصلی و فرعی این استان در ایام نوروز، اضافه کرد: در حال حاضر 60 تیم پلیس راه به همراه 10 دستگاه گشت نامحسوس کنترل راه های ارتباطی استان را برعهده دارند.
در برخی ایام نوروز سال گذشته روزانه بیش از یک میلیون خودرو از مسیرهای ارتباطی استان قزوین عبور کردند.
استان قزوین به دلیل قرارگیری در راه ارتباطی 12 استان از جانب مرکز تا شمال و غرب کشور یکی از پرترافیک ترین مسیرهای ارتباطی کشور در ایام نوروز است.
کد مطلب: 104939
برچسب ها: ترافیک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *