۰
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰

انتقاد اسطوره عراقیها از مهدی طارمی

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق از عملکرد مهدی طارمی در الغرافه راضی نیست و بر این باور است که او انتظارات را بر آورده نکرده است.
ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق از عملکرد مهدی طارمی در الغرافه راضی نیست و بر این باور است که او انتظارات را بر آورده نکرده است.
به‌ گزارش ‌ایسنا، الغرافه در فصلی که گذشت نتوانست عملکرد خوبی در لیگ ستارگان قطر داشته باشد. مهدی طارمی، مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نخست حضورش در الغرافه عملکرد خوبی از خود نشان داد اما او در فصل دوم ناامید کننده ظاهر شد و نتوانست انتظارات را بر آورده کند.
یونس محمود، ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق که سابقه پوشیدن پیراهن الغرافه را هم دارد در گفت‌وگویی که با روزنامه الرای قطر داشت تاکید کرد که این مهاجم در الغرافه نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد.
او در ادامه درباره این مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: طارمی، مهاجم خوب و با کیفیتی است که نیاز به تعریف ندارد. او یک مهاجم گلزن است اما در الغرافه خوب ظاهر نشده است. ممکن است که یک مهاجم در یک لیگ بسیار خوب ظاهر شود و در لیگ دیگر خوب نباشد و چنین چیزی بعید نیست.
یونس محمود در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اضافه کرد: طارمی در لیگ ایران خوب بوده است اما در لیگ قطر خوب ظاهر نشد و نتوانست توانایی‌های فنی و گلزنی خود را به نمایش گذارد. ما به عنوان هواداران الغرافه انتظارات زیادی از این مهاجم داشتیم. مشکل اصلی الغرافه در بازیکنان خارجی بود که جذب کرد. بازیکنان خارجی در موفقیت هر تیمی نقش دارند شما به نقش ژاوی در السد و دی یونگ در الاهلی و بونجاح در السد نگاه کنید. الغرافه از بازیکنان جوان خوبی بهره می‌برد اما خارجی‌های این تیم خوب ظاهر نشدند.
به‌ گزارش ‌ایسنا، قرارداد طارمی با الغرافه تابستان تمام می‌شود و با توجه به عملکرد ضعیف این بازیکن در فصل جاری به احتمال خیلی زیاد او از این تیم قطری جدا شود.
کد مطلب: 106717
برچسب ها: مهدی طارمی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *