۰
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶

تماشای گلاب گیری کاشان در برج میلاد

آیین گلاب گیری همزمان با ماه مبارک رمضان در برج میلاد تهران برگزار می شود.
آیین گلاب گیری همزمان با ماه مبارک رمضان در برج میلاد تهران برگزار می شود.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی برج میلاد تهران، این آیین در حاشیه جشنواره رمضان در باغراه غربی یادمان ملی ایرانیان برگزار خواهد شد.
* شهر رمضان میزبان روزه داران
براساس این گزارش جشنواره شهر رمضان با ویژه برنامه 'نغمه های آسمانی' و ختم قرآن توسط شهروندان و قاریان همچون سال های گذشته همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در برج میلاد از ساعت 18 تا 1 بامداد برگزار می شود.

* برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب
همچنین در گالری شرقی برج میلاد نمایشگاه آثار قرآنی به همراه کسب و کارهای نوین قرآنی، نمایشگاه عفاف و حجاب، سوغات و صنایع دستی با رویکرد آشنایی با سنت ها، هنر و فرهنگ مردمان ایران زمین در غرفه A بخش نمایشگاهی برج میلاد برپا می شود.
برپایی غرفه بازی و سرگرمی برای گروه سنی کودک، غرفه های رصد نجوم و گریم کودک، اریگامی برای گروه سنی نوجوان، نمایشگاه فرش، تابلو فرش و گلیم از دیگر برنامه های جشنواره شهر رمضان است.

*گنجینه خودروهای بنیاد مستضعفان در برج میلاد
امسال برای اولین بار شهروندان می توانند از نمایشگاه خودروهای کلاسیکی که برای نخستین بار از گنجینه موزه بنیاد مستضعفان بیرون آورده شده و در معرض دید عموم قرار گرفته بازدید کنند.
همچنین شب شعر حضرت خدیجه (س) نیز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه همزمان با 10 رمضان از ساعت 18 تا 21 با حضور شاعران دینی و آیینی در سالن سعدی برج میلاد برگزار می شود.
همچون سال های گذشته امسال نیز برج میلاد به مدت 15 شب میزبان کودکان بی سرپرست برای افطاری به کمک خیرین و بازدید رایگان از برج میلاد و دلفیناریوم است.
کد مطلب: 107146
برچسب ها: برج میلاد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *