۰
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲

درهای کاخ مروارید به روی مردم باز میشود؟

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: مردم باید از هزینه‌ای که از جیبشان برای فضاسازی کاخ مروارید خرج می‌شود، استفاده کنند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: مردم باید از هزینه‌ای که از جیبشان برای فضاسازی کاخ مروارید خرج می‌شود، استفاده کنند.
پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مساحت کاخ مروارید بیش از ۱۳۰ هکتار است که ۲۷ هکتار از آن در اختیار اداره‌کل میراث فرهنگی البرز قرار دارد.
وی ادامه داد: این ۲۷ هکتار شامل دریاچه، محوطه درختکاری، ساختمان کاخ و ساختمان‌های جانبی است.
وی توضیح داد: وضعیت فضای سبز این مجموعه مساعد نبود و برای تغییر این شرایط شهرداری وارد شده و با رایزنی بنا شد فضای سبز این کاخ در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار گیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق بیفتد، هم چاه‌های این مجموعه مجدداً راه‌اندازی می‌شود و هم سیستم برق و روشنایی آن سر و سامان می‌گیرد و در کنار این موارد فضای سبز و مبلمان این کاخ نیز ساماندهی می‌شود.
بضاعتی پور گفت: البته این اقدامات در صورتی انجام می‌شود که درهای این کاخ به روی مردم باز شود و آنها بتوانند از فضای سبز این مجموعه استفاده کنند. بلاخره مردم باید از هزینه‌ای که به شهرداری پرداخت می‌کنند و بخشی از آن صرف فضاسازی این مجموعه می‌شود، استفاده کنند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: طرح این موضوع آماده و بعد از چندین بار اصلاح به تهران ارسال شده و پس از تأیید وارد مرحله اجرایی می‌شویم.
بضاعتی پور افزود: با اتمام عملیات بهسازی فضای سبز این مجموعه، برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌های و فستیوال‌های عمومی در محوطه این کاخ صورت می‌گیرد.
کد مطلب: 107579
برچسب ها: کاخ مروارید
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *