۰
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۱

کشف۸۲۵۰لیتر مواد شیمیایی در دریا

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران گمرکی ۸ هزار و ۲۵۰ لیتر مواد شیمیایی پیش‌ساز در استان بوشهر کشف شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران گمرکی ۸ هزار و ۲۵۰ لیتر مواد شیمیایی پیش‌ساز در استان بوشهر کشف شد.
به گزارش ايسنا، ارسطو ترکمان منش با بیان اینکه سال گذشته ۲۱.۶ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد؛ اظهار کرد: کشف این میزان مواد مخدر نسبت به سال ماقبل آن ۲۲ درصد افزایش داشت.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۵ درصد کشفیات مواد مخدر سال ۹۷ از مسیر دریایی کشف شده است تصریح کرد: کشفیات مواد مخدر از طریق دریا در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن ۲۰۳ درصد افزایش داشت که نشان می‌دهد حوزه خشکی استان بوشهر برای انتقال مواد مخدر برای قاچاقچیان ناامن شده است.
دبیر شورا از دستگیری ۳ هزار ۲۳۱ نفر مرتبط با مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: سال قبل ۵۲ باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر منهدم شد.
وی با اشاره به کشفیات دو ماه نخست امسال تصریح کرد: در دو ماه گذشته با متلاشی شدن باندهای مافیایی ۲ هزار و ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر؛ دبیر شورا با اشاره به کشف ۴۶ میلیون عدد قرص غیر مجاز ترامادول در بندر بوشهر افزود: این قرص‌های غیر مجاز خطرناک توسط یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر کشف شد.
ترکمان‌منش از اجرای طرح پاکسازی محلات در رابطه با سوداگران مرگ خبر داد و تصریح کرد: از ۱۳ اسفند گذشته تاکنون طرح پاکسازی محلات در استان بوشهر اجراء شده که ۲۸۸ نفر بیمار اعتیاد با دستور مقام قضایی دستگیر و جهت درمان تحویل مراکز ترک اعتیاد استان شدند.
کد مطلب: 108434
برچسب ها: مواد شيميايي
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *