۱
چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۰

فیلم کوتاه "کومودو" در روسیه ساخته میشود

فیلم کوتاه «کومودو» به تهیه کنندگی لیلی صدری و کارگردانی مهدی صفوی با حضور بازیگرانی از کشور روسیه هفته‌ی آینده در شهر چیلیابنسک روسیه جلوی دوربین می رود.
فیلم کوتاه "کومودو" در روسیه ساخته میشود
فیلم کوتاه «کومودو» به تهیه کنندگی لیلی صدری  و کارگردانی مهدی صفوی با حضور بازیگرانی از کشور روسیه هفته‌ی آینده در شهر چیلیابنسک روسیه جلوی دوربین می رود.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، این فیلم که دارای مضمونی اجتماعی است،در مرحله پیش تولید قرار دارد  و با تکمیل شدن عوامل فیلم که اغلب از کشور روسیه‌ هستند هفته آینده کلید خواهد خورد.
به گفته مهدی صفوی کارگردان «کومودو»اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود این فیلم اواسط تابستان آماده حضور در جشنواره های بین المللی خواهد‌شد.
وی با اشاره به اینکه مدت ها در فکر ساختن این فیلم بوده می‌گوید: در قصه‌ی این فیلم به قشری از جامعه میپردازیم که تاکنون صحبت از آن‌هاتابو بوده است.
صفوی در پایان این فیلم را بدلیل داشتن جلوه های ویژه کامپیوتری ، تولید با عوامل روس و همچنین فیلمبرداری در کشور روسیه به نسبت فیلمهای کوتاه پر هزینه دانست.
‎مهدی صفوی متولد تهران است که درمجموعه های‎سینمایی و تلویزیونی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز فعالیت داشته که می‌توان از میان آنها به آثار سینمایی شهر موشهای 2 ، ورود آقایان ممنوع ، شب واقعه ، احضار شدگان و فیلمهای تلویزیونی گور به گور ، ساعت بیست و پنج و سریال تلویزیونی نون و ریحون نام برد.
کد مطلب: 108549
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *