۰
سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۰

فدرر حریف نادال در نیمه نهایی شد

تنیسور سوئیسی با شکست استن واروینکا توانست به مرحله نیمه نهایی رولان گاروس صعود کند و حریف مرد شماره دو جهان شود.
تنیسور سوئیسی با شکست استن واروینکا توانست به مرحله نیمه نهایی رولان گاروس صعود کند و حریف مرد شماره دو جهان شود.
به گزارش ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی تنیس رولان گاروس سه شنبه آغاز و چهره ۳ تنیسور راه یافته به دور بعد مشخص شد.
رافائل نادال برابر کی نیشیکوری قرار گرفت و به راحتی حریف ژاپنی اش را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مرد شماره دو جهان دو ست نخست را با پیروزی مشابه ۶ بر یک به پایان رساند. تنیسور اسپانیایی در ست سوم در حالی که از نیشیکوری پیش بود مجبور شد بازی اش را متوقف کند. باران برای ۴۵ دقیقه پیروزی نادال را به تأخیر انداخت. او در ست سوم ۶ بر ۳ حریفش را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.
در دیگر بازی بخش مردان راجر فدرر به مصاف استن واورینکا رفت و ۳ بر یک هموطنش را شکست داد.
دو تنیسور سوئیسی در ست نخست هر گیمی که سرو را در اختیار داشتند پیروز می‌شدند اما در گیم ششم واورینکا به سختی توانست فدرر را شکست دهد. بازی برابر دو تنیسور ادامه داشت تا اینکه نتیجه ۶ بر ۶ شد. در گیم پایانی فدرر برتر از واورینکا بود و توانست با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز شود.
شرایط ست دوم مانند ست اول پیش می‌رفت که واورینکا توانست در گیمی پیروز شود که سرو در اختیار فدرر بود. نتیجه ۳ بر یک شد و مرد شماره ۲۸ جهان این فاصله را حفظ کرد تا در نهایت ۶ بر ۴ این ست را به نفع خود تمام کند. همه چیز دوباره برابر شد.
در ست سوم واورینکا ابتدا از حریفش پیش افتاد اما فدرر توانست جبران کند. او پیش از مرد شماره ۲۸ جهان به امتیاز ۶ رسید اما واورینکا دوباره بازی را مساوی کرد تا برنده در گیم پایانی مشخص شود. فدرر مانند ست اول باز هم پیروز شد و دو بر یک از حریفش پیش افتاد.
ست چهارم با نتیجه ۳ بر ۳ در جریان بود که بازی به خاطر بارندگی برای دقایقی متوقف شد. پس از ۴۵ دقیقه دو تنیسور دوباره رقابت شأن را از سر گرفتند. این بار فدرر برتر بود و توانست ۶ بر ۴ پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی صعود کند. مرد شماره سه جهان در این مرحله به مصاف نادال خواهد رفت.
در بخش زنان کونتا انگلیسی برابر استفنز آمریکایی قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره ۲۶ جهان در ست نخست ۶ بر یک حریفش را شکست داد و توانست در ست دوم ۶ بر ۴ برابر بانوی شماره هفت جهان پیروز شود.
کد مطلب: 108861
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *