۰
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۸

آزادی بیان فقط ادعای سیاسی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری افزوده شدن تحریم فرهنگی ایران به تحریم های اقتصادی و نفتی گفت: ممنوعیت پخش شبکه های ماهواره ای ایران دلیل بر تاثیر گزار بودن این شبکه هاست.
سید مرتضی حسینی در گفتگو با خانه ملت،‌ در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا برای ممنوعیت پخش شبکه های تلویزیونی ایران از طریق ماهواره هات برد بیان کرد: غرب و اتحادیه اروپا با این اقدام ثابت کردند که ادعای رعایت و حمایت از حق آزادی بیان برای آنها تنها یک ادعای سیاسی است و برخوردی دو گانه با آن دارند، از این رو هر جا به نفعشان باشد آز آن استفاده می کنند.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این اقدام اتحادیه اروپا خواستار تصمیم جدی مسئولان نظام شد و گفت: کشور ما نیز در این نبرد فرهنگی باید دست پیش بگیرد یعنی یا از راه‌های دیگر این رسانه ها را فعال نگه دارد یا اینکه تمام خبرنگاران کشورهای اروپایی را از کشور اخراج کند.
وی افزود: این گونه اقدامات دشمن نشان از تاثیر گزاری رسانه های ایرانی در معادلات منطقه ای و جهانی است چرا که انبوهی از شبکه های مبتذل و کاذب و حتی شبکه های وابسته به القاعده و وهابیت از طریق ماهواره ها حمایت می شوند ولی هیچ اعتراضی از جانب غرب به پخش این شبکه ها نیست چون تاثیر چندانی روی اذهان عمومی ندارند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات منطقه در چند سال اخیر و نقش شبکه های ایرانی در هدایت این جنبش های مردمی و اسلامی گفت: هراس دشمنان از این شبکه ها به خاطر این امر بود که شبکه‌های ما توانستند با آگاه سازی اذهان مسلمانان عرب، جنبش بیداری اسلامی را احیا کرده و جانی دوباره به آن ببخشند./
کد مطلب: 10964
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *