۰
دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲
کواکبیان در صحن علنی مجلس با اشاره به ماده 75 آیین نامه:

ما آزادانه به لوایح FATF رای دادیم و پشیمان هم نیستیم

 دکتر مصطفی کواکبیان در صحن علنی مجلس با اشاره به ماده 75 آیین نامه گفت : بنده احترام خاصی برای  حاج‌آقا سلیمی قائل هستم و حتی با نظر ایشان در مورد تعطیلات هم موافقم و  من هم مخالف تعطیلی دو هفته ای مجلس هستم.  اما بحثی که دارم این است که ایشان فرمودند، می‌خواهند از ما رای بگیرند یک مترسکی برای ما درست می کنند و ما هم مجبور به رای دادن می شویم.  
 دکتر مصطفی کواکبیان در صحن علنی مجلس با اشاره به ماده 75 آیین نامه گفت: بنده احترام خاصی برای  حاج‌آقا سلیمی قائل هستم و حتی با نظر ایشان در مورد تعطیلات هم موافقم و  من هم مخالف تعطیلی دو هفته ای مجلس هستم.  اما بحثی که دارم این است که ایشان فرمودند، می‌خواهند از ما رای بگیرند یک مترسکی برای ما درست می کنند و ما هم مجبور به رای دادن می شویم.  
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع مجلس گفت: من الان می خواهم بگویم در مورد موافقت نامه چک، چه کسی به ایشان گفته حتما رای بدهد و آزاد هستند و می توانند رای بدهند یا ندهند . 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بعد درباره  FATF و برجام  هم اسم بردند و این توهین است .  ما هیچ کدام با مترسک رای ندادیم. آزادانه با حریت رای دادیم و الان هم روی رای خودمان ایستاده ایم  و پشیمان نیستیم.
کد مطلب: 109997
برچسب ها: مصطفی کواکبیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *